• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Trevlig helg
B066346E-BDA9-471B-9471-DE7241059172.jpeg
 
Har Sinn höjt priserna?? Tycker det ser ut som att det är drygt 7% ökning jmf när jag kikade senast?? Hos @ERIKSON URHANDEL verkar de gamla priserna frtf finnas på hemsidan.

Ex. EZM13.1 kostar nu 3115 EUR på länk. Har för mig den låg på 2890 EUR när jag köpte.

Omvandlat till sek blir nya priset drygt 36200 (inkl frakt) jmf med 32290 på @ERIKSON URHANDEL
 
Har Sinn höjt priserna?? Tycker det ser ut som att det är drygt 7% ökning jmf när jag kikade senast?? Hos @ERIKSON URHANDEL verkar de gamla priserna frtf finnas på hemsidan.

Ex. EZM13.1 kostar nu 3115 EUR på länk. Har för mig den låg på 2890 EUR när jag köpte.

Omvandlat till sek blir nya priset drygt 36200 (inkl frakt) jmf med 32290 på @ERIKSON URHANDEL
Har för mig att Erikson brukar höja priserna på Sinn i augusti. Så har det i alla fall varit de senaste åren om jag minns rätt.
 
Tillbaka
Topp