Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
SvinbraLite väl insnöad på en viss stil av band just nu.
Trevlig helg!
Så mycket bättre på läder än f länkI morgon mina vänner återkommer jag med en annan klocka! Trevlig helg på er!
Ja jag snackade med honom, men han sålde den tyvärr till någon där han slapp skicka den. Men tack för att du skrev!Visst var det någon som var på jakt efter en 556?
Accessoires & Schmuck gebraucht kaufen | kleinanzeigen.de
Kleinanzeigen: Accessoires & Schmuck gebraucht kaufen - Jetzt in Gotha finden oder inserieren! - kleinanzeigen.dewww.ebay-kleinanzeigen.de
Personligen tycker jag att tisdag är den bästa dagen i veckan!Jaså, det är en son dag idag.
De har olika fabriker.Varför är bara vissa modeller märkta med SUG? Det här är min fjärde Sinn men den första med märkning så vitt jag vet. Tillverkas inte alla Sinns boetter i SUG:s fabrik?
Intressant, det hade jag inte en aning om! Då gissar jag att modellerna med mer avancerad teknik tillverkas av SUG?De har olika fabriker.
Vad jag vet ska de vara likvärdiga, faktiskt. Bara att märkningen endast finns på boetterna tillverkade av SUG.Intressant, det hade jag inte en aning om! Då gissar jag att modellerna med mer avancerad teknik tillverkas av SUG?
Mina tegimenterade klockor har alla SUG märkning. 103 och 104 saknar denIntressant, det hade jag inte en aning om! Då gissar jag att modellerna med mer avancerad teknik tillverkas av SUG?
Med tysk dagskiva såklartPersonligen tycker jag att tisdag är den bästa dagen i veckan!
Jag har bara sett SUG på äldre 103, från 2000-2010 kanske. Kan vara att de fick för mycket att göra och med tiden kom att inrikta sig på de tegimenterade boetterna?Mina tegimenterade klockor har alla SUG märkning. 103 och 104 saknar den
Har för mig att Erikson brukar höja priserna på Sinn i augusti. Så har det i alla fall varit de senaste åren om jag minns rätt.Har Sinn höjt priserna?? Tycker det ser ut som att det är drygt 7% ökning jmf när jag kikade senast?? Hos @ERIKSON URHANDEL verkar de gamla priserna frtf finnas på hemsidan.
Ex. EZM13.1 kostar nu 3115 EUR på länk. Har för mig den låg på 2890 EUR när jag köpte.
Omvandlat till sek blir nya priset drygt 36200 (inkl frakt) jmf med 32290 på @ERIKSON URHANDEL
Har inte koll på de övriga referenserna men EZM13.1 har iaf ökat sedan förra veckan. Får se när det slår igenom hos Erikson.Har för mig att Erikson brukar höja priserna på Sinn i augusti. Så har det i alla fall varit de senaste åren om jag minns rätt.
Hur går det med försäljningen av din?? Noterar att många klockor ligger länge nu, kan det vara så att folk håller hårdare i sina slantar med tanke på allt som händer i världen??Har inte koll på de övriga referenserna men EZM13.1 har iaf ökat sedan förra veckan. Får se när det slår igenom hos Erikson.