Fina bilder!Sinn 556i är trevlig. Här kommer lite inspiration, på länk och på Hirsh performance.
Har du nåt wristshot med Hirschbandet? Ser riktigt bra ut!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fina bilder!Sinn 556i är trevlig. Här kommer lite inspiration, på länk och på Hirsh performance.
Tackar! tyvärr hittar jag inga bilder nu, ligger i någon gammal iPhone eller iPad.Fina bilder!
Har du nåt wristshot med Hirschbandet? Ser riktigt bra ut!!
Hur är 556 förresten? Tycker ibland att den verkar lite tråkig. Men verkar vara hyfsat populär?
Ca 11k beroende på viken länk eller armband. Kolla på Sins hemsida och åk sedan till @eriksonurhandel och köp. Det är samma pris!Vad kostar en ny 556 I?
Länken är väl ganska skön, va? Blev sugen att ha en på nato, men känns ju konstigt att köpa utan länk..Ca 11k beroende på viken länk eller armband. Kolla på Sins hemsida och åk sedan till @eriksonurhandel och köp. Det är samma pris!
Edit: Tror den börjar på under 10k om du skippar länken och kör läder istället.
Ja båda länkalternativen är helt ok!Länken är väl ganska skön, va? Blev sugen att ha en på nato, men känns ju konstigt att köpa utan länk..
Jag har inte testat den andra men H-länken är väldigt skön och utan tvekan värd pengarna.Länken är väl ganska skön, va? Blev sugen att ha en på nato, men känns ju konstigt att köpa utan länk..
Pingeling @ERIKSON URHANDELHar varit sugen på en 556i länge nu! Så j*vla synd att det bara finns en återförsäljare i Sverige!? Man vill ju prova innan köp.
Är ju tusentals mil dit! Nä kanske inte riktigt men 35 har jag iaf. Har väl varit i Stockholm två gånger i mitt liv men ska jag dit igen så blir det självklart ett besök hos Erikson urhandel!Pingeling @ERIKSON URHANDEL
Edit: Läste för fort. Det är värt en tripp till Sundbyberg om du är i Stockholm någon gång.
Var också sugen länge på en 556i, 80mil ner till Sthlm. Så jag slog sonika till utan att testa, inte ångrat mig det minsta. Förjävla trevlig klocka är det!Har varit sugen på en 556i länge nu! Så j*vla synd att det bara finns en återförsäljare i Sverige!? Man vill ju prova innan köp.
@ERIKSON URHANDELMellan tummen och pekfingret, vad är svenskt/tyskt listpris på en bezel till en U1? SDR eller tegiment?
Visst, kan ringa Eriksson men det är trevligare att fråga här!
Trevlig helg!
Jim
Nice bild!All day, every day. Så sjukt nöjd med denna.
Tack! Och klart att du ska skaffa en!Nice bild!
Sattan. Kan inte sluta tänka på den, valde speedy framför denna. Måste nog införskaffas ändå. Sheeit.
Mycket bra! Gratulerar!Nyförvärvet Sinn 103. Tycker det är en av de snyggaste kronograferna på marknaden.
Grattis! Den är riktigt bra. Nu saknar jag min gamla 103.Nyförvärvet Sinn 103. Tycker det är en av de snyggaste kronograferna på marknaden.
Nyförvärvet Sinn 103. Tycker det är en av de snyggaste kronograferna på marknaden.
Superfin. Den där är ett garanterat kommande köp. Köpte du på läder eller med länk också. Välkommen till Sinndikatet då som @seikoswede myntat
Superfin. Den där är ett garanterat kommande köp. Köpte du på läder eller med länk också. Välkommen till Sinndikatet då som @seikoswede myntat