• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

IMG_5367.JPG
IMG_5366.JPG

Liten överlämnings-GTG med en småbakis @Hoffa

Klart värt en stockholmstur!
Har @Hoffas U1 bytt ägare nu alltså?
Snyggt!!!!

Snart blir det en U1!

Jim
Perfekt! Vi behöver bli fler i Sinn-syndikatet!
hmmmm, Archie kallar Sinn för dogshit :hungover:
Archie är dogshit :wtf:

Hur är 556 förresten? Tycker ibland att den verkar lite tråkig. Men verkar vara hyfsat populär?
Endast testat den en gång hos Erikson, såg även en igår på en kille på jobbet. Kan säga att den är otroligt mycket bättre i verkligheten än vad jag tyckte innan jag såg den! Som du säger så är den ju simpel (och då lite tråkig), men kvalitén när man har den i handen gör att den känns ännu bättre! Nu gillar jag mest dykare så den är inte riktigt för mig men som sagt prova! Kanske blir du lika positivt överraskad som mig. :)

Endast testat den en gång hos Erikson, såg även en igår på en kille på jobbet. Kan säga att den är otroligt mycket bättre i verkligheten än vad jag tyckte innan jag såg den! Som du säger så är den ju simpel (och då lite tråkig), men kvalitén när man har den i handen gör att den känns ännu bättre! Nu gillar jag mest dykare så den är inte riktigt för mig men som sagt prova! Kanske blir du lika positivt överraskad som mig. :)
Tack. Sinn finns inte i butik här i USA, så blir att köpa online utan att prova

Du äger ingen Sinn alltså? :eek:
Åtgära detta omedelbart! Har testat 556i ett par gånger och jag gillar den skarpt! Med den lite dyrare länken är den helt störtskön!
Skulle redan ha åtgärdats med en ezm 3 eller 103. Men sköt motorn på bilen för en vecka sen :( så får gå ner i pris lite om inte garantin tar motorbytet

Hur kommer det sig att de är dekorerade(perlage) eta 2824 Top i vissa sin 556 och inte dekorerade 2824 top i andra. Trodde ett standard eta 2824 top har perlage osv.

Tillbaka
Topp