Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har @Hoffas U1 bytt ägare nu alltså?
Perfekt! Vi behöver bli fler i Sinn-syndikatet!Snyggt!!!!
Snart blir det en U1!
Jim
Archie är dogshithmmmm, Archie kallar Sinn för dogshit
Haha. Ja jag kan inte göra annat än att hålla med.Har @Hoffas U1 bytt ägare nu alltså?
Perfekt! Vi behöver bli fler i Sinn-syndikatet!
Archie är dogshit
hmmmm, Archie kallar Sinn för dogshit
Har @Hoffas U1 bytt ägare nu alltså?
Perfekt! Vi behöver bli fler i Sinn-syndikatet!
Archie är dogshit
Endast testat den en gång hos Erikson, såg även en igår på en kille på jobbet. Kan säga att den är otroligt mycket bättre i verkligheten än vad jag tyckte innan jag såg den! Som du säger så är den ju simpel (och då lite tråkig), men kvalitén när man har den i handen gör att den känns ännu bättre! Nu gillar jag mest dykare så den är inte riktigt för mig men som sagt prova! Kanske blir du lika positivt överraskad som mig.Hur är 556 förresten? Tycker ibland att den verkar lite tråkig. Men verkar vara hyfsat populär?
Tack. Sinn finns inte i butik här i USA, så blir att köpa online utan att provaEndast testat den en gång hos Erikson, såg även en igår på en kille på jobbet. Kan säga att den är otroligt mycket bättre i verkligheten än vad jag tyckte innan jag såg den! Som du säger så är den ju simpel (och då lite tråkig), men kvalitén när man har den i handen gör att den känns ännu bättre! Nu gillar jag mest dykare så den är inte riktigt för mig men som sagt prova! Kanske blir du lika positivt överraskad som mig.
Du äger ingen Sinn alltså?Gillar uttrycket Sinn-syndikatet. Vi måste se till att det fastnar!! Så måste jag köpa en också
Gillar uttrycket Sinn-syndikatet. Vi måste se till att det fastnar!! Så måste jag köpa en också
Skulle redan ha åtgärdats med en ezm 3 eller 103. Men sköt motorn på bilen för en vecka sen så får gå ner i pris lite om inte garantin tar motorbytetDu äger ingen Sinn alltså?
Åtgära detta omedelbart! Har testat 556i ett par gånger och jag gillar den skarpt! Med den lite dyrare länken är den helt störtskön!
Hur är 556 förresten? Tycker ibland att den verkar lite tråkig. Men verkar vara hyfsat populär?
Blir nog garanterat en sån om jag måste betala ny motorSinn 556i är trevlig. Här kommer lite inspiration, på länk och på Hirsh performance.
Åh fan! Hoppas och tror ändå att du blir positivt överraskad om du bestämmer dig för att slå till!Tack. Sinn finns inte i butik här i USA, så blir att köpa online utan att prova
Så vacker och simpelSinn 556i är trevlig. Här kommer lite inspiration, på länk och på Hirsh performance.
Who the *uck is Archie? And who the *uck cares about what he says?
Jim
Archie är någon form av degfet youtube-profet som av någon anledning anses relevant av en bred massa klockpersoner, sannolikt för att hen gillar Rolex.
Grymma bilder! Hirsch bandet såg ut att klä den väldigt väl. Performance sa du? Var kan jag hitta ett?Sinn 556i är trevlig. Här kommer lite inspiration, på länk och på Hirsh performance.
Tackar! Hirsch Performance, modellen på bilden heter Robby.Grymma bilder! Hirsch bandet såg ut att klä den väldigt väl. Performance sa du? Var kan jag hitta ett?
Har den här oxå
Blir nog for sale nästa vecka
Det är faktiskt en flygare! Och bezeln är en nedräkningsbezel!En av de snyggaste dykklockor. Har inte sett IRL men på bild är den grymt vacker. Vintage samtidigt toolig feeling.
Det är faktiskt en flygare! Och bezeln är en nedräkningsbezel!
Det är den. Mycket bättre i verkligheten tycker jag.Jag är nog blind. Bezelns siffror avslöjar. Men den är fortfarande mycket snygg!
Tack så mycket! Då ska jag kolla upp det.Tackar! Hirsch Performance, modellen på bilden heter Robby.
Jag köpte det hos @Nymans Ur 1851
Använder den som ett mer dressat alternativt till en annan klassiker.Klart att alla skall ha en Sinn i sin samling (ja, jag är från Gbg)...