Hur konstigt det än låter så har hundar och dess hussar helt olika prioriteringarJag tänkte precis tvärtom. Jag skulle aldrig byta en Sinn mot ett ben
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur konstigt det än låter så har hundar och dess hussar helt olika prioriteringarJag tänkte precis tvärtom. Jag skulle aldrig byta en Sinn mot ett ben
Ett OT Svar.Jag gillar all sprit
Bra producent!Nu är det helg!
Svarar mig själv...Om RB gör en extra höjning i november finns nog en möjlig förstärkning. ECB låg stilla.
Fin! Referens på den? Noll koll på Sinn…God morgon
Fin! Referens på den? Noll koll på Sinn…
Måste kännas lugnande att inte ha en sekundvisare?
...ellr datum .Måste kännas lugnande att inte ha en sekundvisare?
Måste kännas lugnande att inte ha en sekundvisare?
SNÖ!Jag hade nog varit OWG med 13 om den hade varit nodate ochden varit tegimenterad. Och haft månfas... NEJ skojade bara om månfasen, därför behövs fler klockor !
Island ?Gamla Bettan får bekänna färg på Island
En liten höstlovsresa med Sinn, son och fru, sjukt fint(första gången för oss, inte sista)Island ?
Väldigt fint och mycket att se.En liten höstlovsresa med Sinn, son och fru, sjukt fint(första gången för oss, inte sista)
Kul att se fler 856 UTC, finns fler än förväntat sig tråden!Gamla Bettan får bekänna färg på Island
Hur känns den så här några dagar senare?Hemmajobb, kaffe och en tysk flygare armen för att lyfta dagen!
Hur känns den så här några dagar senare?