• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Nu är det helg!🍷
DCD72CAC-E067-4DAA-B465-BF2FBA67B499.jpeg


74B81803-D78F-42B6-9ACB-1B7940D20408.jpeg
Bra producent!
 
Hur känns den så här några dagar senare?

Sinn 556 är jag bekant med sedan tidigare när jag ägde en 556i. Så jag är välbekant med dimensionerna och visste vad jag kunde förvänta mig när det gäller ergonomi och komfort.

Vi har sett en och annan variant av 556-serien genom åren. I mitt tycke har Sinn lyckats med lanseringen av 556 California Sky att få åtminstone mig att känna ”wow, den här 556:a är något annat!”. Det i förhållande till standard referenserna av 556-serien.

Länk och case har en toolig och tidlös design. California-tavlan sänder en väldigt stark heritage/military vibe vilket jag älskar. Jag tycker det är supercoolt utan sekundvisare!

En klassisk klocka med fräscht utseende, fina specifikationer sedan tidigare till ett bra pris. Enda lilla stressmomentet är att det endast finns 100 exemplar av den. Jag har inte riktigt lyckats slappna av när jag använder den. Är lite för rädd om den men det går väl över 😇
ACC9D97C-BE89-40C1-B916-433183AF6D07.jpeg
 
Tillbaka
Topp