Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Låter som jag för några veckor sedan.Fin dag idag. Trist att man är knallförkyld!
Tack så mycket!Låter som jag för några veckor sedan.
Väldigt många som är sjuka nu..
Krya!
Snyggt!Provar lite olika band som jag fått låna
Finmiddag, då åker UXS DSG fram . Respekt!Varit lite ute och vänstrat med ett annat märke det sista men kände ett behov av att lufta lite från lådan.
Hehe, det går vilt till runt bordet i en tonårsfamilj vet du välFinmiddag, då åker UXS DSG fram . Respekt!
Provar lite olika band som jag fått låna
Du tar riktigt snygga bilder på en snygg klocka!Kvällspromenad
Du tar riktigt snygga bilder på en snygg klocka!
Den är ju rätt mycket snyggareJag har burit min 857UTC i mer än 2 veckor nu och det har varit ett skönt ombyte från mina G-Shocks som jag vanligtvis kör. Och visst har den dragit till sig en del blickar från kollegor också. Det har jag märkt
Än en G-Shock?Den är ju rätt mycket snyggare
Vi vet vart ditt hjärta ligger!Lite dipp i intresset just nu som alltid när kylan kommer, då blir det oftast owg med lämplig klocka på nato och denna gång blev det med icke-sinn som suttit på armen ett tag… men jag fortsätter läsa och like:a
Du borde köpa min ux. Med den på armen så e våren snart härLite dipp i intresset just nu som alltid när kylan kommer, då blir det oftast owg med lämplig klocka på nato och denna gång blev det med icke-sinn som suttit på armen ett tag… men jag fortsätter läsa och
haha en på varje armDu borde köpa min ux. Med den på armen så e våren snart här
Har ju redan enDu borde köpa min ux. Med den på armen så e våren snart här
GMT ftw!haha en på varje arm
856 S UTC på svart bund hade varit mumma!Uselt väder så bäst att köra ett värmande Bund idag!