Host host..... arkivbild från i våras.856 S UTC på svart bund hade varit mumma!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Host host..... arkivbild från i våras.856 S UTC på svart bund hade varit mumma!
Jag kom på det försökte bara säljaHar ju redan en
Men det är klart, man kan alltid ha två OM den ena skulle gå sönder när man dyker?Jag kom på det försökte bara sälja
Eller borta i 9 månader på batteribyteMen det är klart, man kan alltid ha två OM den ena skulle gå sönder när man dyker?
Helt otroligt! När jag såg den där klockan första gången tänkte jag mest "meh", men dina bilder är så mycket bättre än Sinns egna. Antar att de kommer ganska nära hur den upplevs i verkligheten. Grattis till en unik och vacker klocka!-Det vet vi sedan innan att 556an är ett strapmonster men man slutar ändå inte att imponeras över hur bra det blir för varje band man tetsar Vi får väl se hur många av sina band kommer @Fluffy67 att få tillbaka sen
Där sa du nått…Eller borta i 9 månader på batteribyte
Det är nog inte längre än några veckor numera. Den tickar väl fortfarande på?Där sa du nått…
Jajamänsan, inga dubbelhopp ännu…Det är nog inte längre än några veckor numera. Den tickar väl fortfarande på?
Fin! Referens på den? Noll koll på Sinn…
Jag har en sådan här 20mm. Borstad/matt. Dock inte i titan (men är ganska mörk i färgen) om det hjälper?En fråga till tråden. Är det någon som sitter på ett bygellås i titan? Jag råkade klicka hem en vintagetitanare såhär på fredagskvällen…
Tack men jag håller mig till bygellås den här gången, blir mer rätt feeling då.Jag har en sådan här 20mm. Borstad/matt. Dock inte i titan (men är ganska mörk i färgen) om det hjälper?
Internet går fel! Vilken position har du mätt på? På armen?Hm....
Ställde den igår och tappat nästan 10 sekunder under ett dygn?
Mja, rätt tid är exakt som iPhoneklockan.Internet går fel! Vilken position har du mätt på? På armen?
Läste fel först men Illa illa.TV4 har dålig synk på sina klockor
856 B-Uhr lirar fett på det bandet .TV4 har dålig synk på sina klockor
Bekvämt som få.856 B-Uhr lirar fett på det bandet .
De kör diktaturstilen med fördröjning så man hinner klippa bort eller få tekniska bekymmer om någon yttrar sig oliktänkande.TV4 har dålig synk på sina klockor
Haha det var ett sätt att analysera det som inte ens paranoida och överanalytiska jag kopplade som den självklara orsaken så där direkt .De kör diktaturstilen med fördröjning så man hinner klippa bort eller få tekniska bekymmer om någon yttrar sig oliktänkande.
(tror det är en Ljunghans de har, vilket ändå ger nån respekt)
Tips;
Får nog bli att köpa till det svarta tygbandet också.