Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt otroligt! När jag såg den där klockan första gången tänkte jag mest "meh", men dina bilder är så mycket bättre än Sinns egna. Antar att de kommer ganska nära hur den upplevs i verkligheten. Grattis till en unik och vacker klocka!
Våra klockor har kanske fått Covid-23??Ute och flyger och inser att gångreserven är typ 7-8 timmar
Nån som har en hum om vad en service kan kosta för en 103 k12?
Eller om det kan finnas något billigare att testa först
Oh, globalt klockvirus utan samma insatser för vaccin kan bli jobbigtVåra klockor har kanske fått Covid-23??
Bytte till en som inte har sekundvisare
Något som är billigt att testa är att dra upp den helt och testa utifrån det, så inte orsaken bara är att du inte rört dig tillräckligt.Ute och flyger och inser att gångreserven är typ 7-8 timmar
Tror inte vi åker på någon kostnad då de lämnar tre års garanti?Ute och flyger och inser att gångreserven är typ 7-8 timmar
Tack, det ska jag testaNågot som är billigt att testa är att dra upp den helt och testa utifrån det, så inte orsaken bara är att du inte rört dig tillräckligt.
Sett ett par fall här på forumet där klockor kommit tillbaka med testpapper på att inget är fel.
Jag var med om det när jag bilade med en SMP på armen. Blev inte många steg, så efter två dagar stannade den.Tack, det ska jag testa
Högst rimligt att det kan vara så, faktiskt
Blir inte så mycket rörelse med skadat knä, och har inte klockan på när jag kör rehab
Borde ha en sån där visare för gångreserv som @Jamterik ´s i inlägget ovan...Jag var med om det när jag bilade med en SMP på armen. Blev inte många steg, så efter två dagar stannade den.
Fick panik!
Ute och flyger och inser att gångreserven är typ 7-8 timmar
Tack
Eller hurTack
Tur att kronan är så stark mot Euron just nu
Himla snyggt det där!Tips;
Rocksolid Split Bänder
Sehr komfortables, wasserresistentes doppellagiges Supreme Nylon Split Band.www.miros-time.de
Otroligt prisvärt!
Finns i svart och andra färger.
Men som skrivits innan. 3 års garanti på den.Tack
Tur att kronan är så stark mot Euron just nu
Det är inte alls stelt. Mer som ett mjukt NATO. Jag tycker det är otroligt skönt - dubbla lager nylon.Himla snyggt det där!
Hur är de komfortmässigt?
Jag köpte Hadley-Roma, Cordura som också är nylon, men det var ju fullständigt oanvändbart initialt eftersom det var så stelt.
Jag gillar inte alls när klockan vill resa sig från armen för att bandet är så stelt, eller att bandet klämmer om handleden för att det inte vill böja sig ordentligt.
Hur upplevs dessa?
Grattis. Vi förväntar oss bilder dåImorgon kväll blir jag med en Sinn 556i
Välkommen! Sitter bra den där .Efter många år så var äntligen dags att testa en Sinn
Kass bild dock
Välkommen! Sitter bra den där .