• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

vanman

Guld
2-Faktor
IMG_6645.jpeg

Attans så bra den är 🥰
 

Laddsladd

Guld
2-Faktor
Haha ja, jag tror de gör det själva. Att det är därför det ser så "hemmasnickrat" ut. Men lustigt att de fortfarande kör samma. Jag hade kanske trott att de just faktiskt anlitat någon mer proffsig eller kanske uppgraderat sig lite.
Håller med, ser billigt ut.

Märkligt att ett företag av den storleken inte är bättre på sina presentationer eller PR
 

vanman

Guld
2-Faktor

Man blir ju lite nyfiken. Det ser ut som fyra varianter på UX eller U2 om man tittar på indexen, inte som U50 eller U1. Kanske äntligen blir en mindre UX?
Jag tror på U2, utifrån diskussionerna som var om GMT förra året, även UX hade varit häftigt, dock känner jag inget sug efter en mindre UX nu när jag vant mig vid den vanliga 😂 det röd/gråa bandet i mitten var ju lite lustigt… har ägnat mig åt att uppskatta banden/länkarnas bredd… kanske kan ge ett hum.
 

Marksan

Silver
2-Faktor
Jag tror på U2, utifrån diskussionerna som var om GMT förra året, även UX hade varit häftigt, dock känner jag inget sug efter en mindre UX nu när jag vant mig vid den vanliga 😂 det röd/gråa bandet i mitten var ju lite lustigt… har ägnat mig åt att uppskatta banden/länkarnas bredd… kanske kan ge ett hum.
Haha bra ide, vilken bandbredd kom du fram till?
 

vanman

Guld
2-Faktor
Haha bra ide, vilken bandbredd kom du fram till?
Jag tror att länkarna är 20mm och textilbanden 22… men jag kan ha fel. Man har ju pratat mycket om en. 903 remake, kan det vara den i mitten?

Själv vill jag nog ha mest ha en 856 UTC destro, kanske med EZM-färgschema (röd/vit) - men det tror jag inte kommer…
 

Laddsladd

Guld
2-Faktor
Jag tror att länkarna är 20mm och textilbanden 22… men jag kan ha fel. Man har ju pratat mycket om en. 903 remake, kan det vara den i mitten?

Själv vill jag nog ha mest ha en 856 UTC destro, kanske med EZM-färgschema (röd/vit) - men det tror jag inte kommer…
Jag tror på U50 S med nya tavlor. + ngt annat, antagligen limiterat.

Tror inte på 903. Att den skulle komma utan F-länk känns konstigt. I så fall på lyxigt läder, knappast textilband tror jag
 
Topp