Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dagens fångst uppackad, mycket nöjd! Men nu behöver jag ju gula och gröna också
Stort tack!!!GRATTIS!
Visst är canvasen hemsk?! Bulkig och tjock…
Tycker Carnelian är överlägset snyggast! Men då är man ju hyffsat partisk
Den gröna kanske ?Dagens val var svårt… Hmmmm!
Jag gillade canvasen, men jag hade den på en 104:a så känns väl inte lika klumpigt där.GRATTIS!
Visst är canvasen hemsk?! Bulkig och tjock…
Tycker Carnelian är överlägset snyggast! Men då är man ju hyffsat partisk
Behöver verkligen den gula, jag menare ”Citrine” är väl så nära Lime man kan kommaDen gröna kanske ?
Vem vet, det kanske kommer en tysk Kermit i mitten av FebBehöver verkligen den gula, jag menare ”Citrine” är väl så nära Lime man kan komma
Tropic är alltid ett bra val!Dagens val var svårt… Hmmmm!
Du skulle ju snott åt dig den gröna japan LE som @Aarrgghh hade nyss!Behöver verkligen den gula, jag menare ”Citrine” är väl så nära Lime man kan komma
Ja både den och den gula! Men får väl vara nöjd att jag hann norpa en av de tre han hade ute iafDu skulle ju snott åt dig den gröna japan LE som @Aarrgghh hade nyss!
Vore askoolt om du nu lyckades hålla kvar i de där två tills du fått tag i de två andra… respekt!Ja både den och den gula! Men får väl vara nöjd att jag hann norpa en av de tre han hade ute iaf
Håller med, men hoppas inte på för mycketVore askoolt om du nu lyckades hålla kvar i de där två tills du fått tag i de två andra… respekt!
Jag lägger lite sinn-merch i potten om du lyckas!Håller med, men hoppas inte på för mycket
Nedräkningen mot helgen har börjat.
Lustigt hur det kan variera. Upplever att 144 är mycket mer populär på Uhrforum tex.Den är riktigt fin den där
Tycker att 144 generellt får för lite uppmärksamhet i tråden. Är det boettformen som gör att den inte är särskilt poppis eller är det något annat?
Denna med destro, AR etc. är i alla fall i min bok riktigt, riktigt, trevlig. Härligt att se den!
Jag är grymt nöjd med den.Den är riktigt fin den där
Tycker att 144 generellt får för lite uppmärksamhet i tråden. Är det boettformen som gör att den inte är särskilt poppis eller är det något annat?
Denna med destro, AR etc. är i alla fall i min bok riktigt, riktigt, trevlig. Härligt att se den!
Den är i ett bra hemJag är grymt nöjd med den.
Får ju lite ångest över min 240 när du skriver så, men den är verkligen ingen vinterklocka…. Så jag postar en gammal bild.. kan inte riktigt släppa den heller även om jag funderar på det ibland…Lustigt hur det kan variera. Upplever att 144 är mycket mer populär på Uhrforum tex.
Kul att se hur tunn U50 är.
NeeeFår ju lite ångest över min 240 när du skriver så, men den är verkligen ingen vinterklocka…. Så jag postar en gammal bild.. kan inte riktigt släppa den heller även om jag funderar på det ibland…
Absolut! Så länge det inte krävs för att upprätthålla andra vitala funktioner så får den finnas kvarNeee
Behåll den.
Ett välkänt problem. Har inget tips mer än att jag kan säga att det blir enklare med tiden på nåt sätt. Men sedan är jag inte så noga om det blir någon liten repa på insida/undersida horn hellerAtt få dit H-länken igen var ju inte det lättaste, några tips? Känns nästan dödfött att få till det här själv utan att repa sönder hela undersidan går liksom inte riktigt att vinkla in det då passformen på ändlänken tillsammans med "flänsarna" på undersidan gör att det finns väldigt lite spelrum. Känns nästan som man behöver nypa ihop bandstiftet från bägge håll samtidigt för att det ska gå... Få av det var hyfsat okomplicerat, få dit det igen var betydligt billigare
Kanske får åka till urhandlaren i stan och be dom ordna det...