• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

LeThulle

Basic
IMG_1294.jpeg

Äntligen fredag🙌 (fel dag och datum)
 

Limeee

Diamant
Friends Of KS
2-Faktor
GRATTIS!

Visst är canvasen hemsk?! Bulkig och tjock…

IMG_6697.jpeg


Tycker Carnelian är överlägset snyggast! Men då är man ju hyffsat partisk 😇
Stort tack!!!🥳

Ja canvaset var snyggt men inte alls skönt, det åkte raka vägen ned i lådan. Så nu är jag på jakt efter nytt band till Carnelian, såg att du hade haft nåt orange tropic, så är sugen på att beställa hem ett sånt!

Carnelian var den som överraskade mest, på ett positivt sätt! Fantastisk tavla med strukturen och hur den ändrar färg i olika ljus!
 

Laddsladd

Guld
2-Faktor
Den är riktigt fin den där 😍
Tycker att 144 generellt får för lite uppmärksamhet i tråden. Är det boettformen som gör att den inte är särskilt poppis eller är det något annat?🤔
Denna med destro, AR etc. är i alla fall i min bok riktigt, riktigt, trevlig. Härligt att se den!
Lustigt hur det kan variera. Upplever att 144 är mycket mer populär på Uhrforum tex.
 

Olofgren87

Basic
2-Faktor
Att få dit H-länken igen var ju inte det lättaste, några tips? Känns nästan dödfött att få till det här själv utan att repa sönder hela undersidan 😅 går liksom inte riktigt att vinkla in det då passformen på ändlänken tillsammans med "flänsarna" på undersidan gör att det finns väldigt lite spelrum. Känns nästan som man behöver nypa ihop bandstiftet från bägge håll samtidigt för att det ska gå... Få av det var hyfsat okomplicerat, få dit det igen var betydligt billigare 😆
Kanske får åka till urhandlaren i stan och be dom ordna det...
 

Bilagor

  • 1000006176.jpg
    1000006176.jpg
    594.6 KB · Visningar: 4

Laddsladd

Guld
2-Faktor
Att få dit H-länken igen var ju inte det lättaste, några tips? Känns nästan dödfött att få till det här själv utan att repa sönder hela undersidan 😅 går liksom inte riktigt att vinkla in det då passformen på ändlänken tillsammans med "flänsarna" på undersidan gör att det finns väldigt lite spelrum. Känns nästan som man behöver nypa ihop bandstiftet från bägge håll samtidigt för att det ska gå... Få av det var hyfsat okomplicerat, få dit det igen var betydligt billigare 😆
Kanske får åka till urhandlaren i stan och be dom ordna det...
Ett välkänt problem. Har inget tips mer än att jag kan säga att det blir enklare med tiden på nåt sätt. Men sedan är jag inte så noga om det blir någon liten repa på insida/undersida horn heller
 
Topp