Min tant gillar LV, de har blivit dyrt under åren med kompensationsköpJag har märkt att kärestan märker mindre om jag inte märker vissa inköp som vintageporslin eller annat.
![Grinning face with sweat :sweat_smile: 😅](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f605.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min tant gillar LV, de har blivit dyrt under åren med kompensationsköpJag har märkt att kärestan märker mindre om jag inte märker vissa inköp som vintageporslin eller annat.
Hon investerarMin tant gillar LV, de har blivit dyrt under åren med kompensationsköp, hon är dock betydligt smartare än mig, flippar aldrig, behåller och har mkt finare ”samling” än mig
Har två små och kan bekräfta dina observationer. Det är likadant med förskolebarn. På vardagarna får man gå in och väcka flera gånger innan det behagas äta frukost, men på helgerna ska det i princip alltid stökas runt i svinottan. Vad är det för en usel naturlag?!Visst är det fantastiskt med ungar?! Att gå upp klockan 06 en vardag när man ska till skolan är tydligen en fysikalisk omöjlighet. Att studsa upp 06 en söndagmorgon när pappa druckit några pilsner, kommit i säng lite sent men ändå lovat mamma sovmorgon... Det är inga konstigheter alls!
Ska man svära åt det hela gör man det bäst på ett språk som är svåröversatt![]()
Min grabb är 7 nu och man tänkte att det med åren skulle lugna sig men icke! Enda skillnaden är att om man nu lämnar honom obevakad mer än 2 minuter hittar han både chips och TV-kontrollen, särskilt volymknappen, och går all-in på bådaHar två små och kan bekräfta din teori. Det är likadant med förskolebarn. På vardagarna får man gå in och väcka flera gånger innan det behagas äta frukost, men på helgerna ska det i princip alltid stökas runt i svinottan. Vad är det för en usel naturlag?!
Hundar är likadana, uppe med tuppen på helgerna.Min grabb är 7 nu och man tänkte att det med åren skulle lugna sig men icke! Enda skillnaden är att om man nu lämnar honom obevakad mer än 2 minuter hittar han både chips och TV-kontrollen, särskilt volymknappen, och går all-in på båda![]()
Gymmet... Söndag morgon?! Det är inte naturligt. Det låter rent av skadligtHundar är likadana, uppe med tuppen på helgerna.
Men men, då kommer husse iväg till till gymmet!!![]()
Desperat= kompis du kommer att få betala bra!Nä, vafan.. Ingen som tänkt avyttra en 556i fint skick och till vrakpris..?
Gått jättelänge (nio månader) utan att köpa dinka, och skäms över att enbarten Sinn finns i samlingen. Är desperat!
Allt under 10 är fegt.Råkade visst landa in en till Sinn till samlingen igår, något säger mig att det inte var den sista
![]()
Jag har nog haft ca 10 SinnarAllt under 10 är fegt.![]()
Nja...det flög inte för mig.Hittade ett gammalt Sailcloth jag glömt bort. Hyggligt iaf.
![]()
Äh flyg iväg kompis även om du har rätt.Nja...det flög inte för mig.
För att visa min goda vilja och respekt så kastar jag såklart på det neutralaste lädret jag har.Nja...det flög inte för mig.
Tycker alltid den är fantastisk på originalbundet.För att visa min goda vilja och respekt så kastar jag såklart på det neutralaste lädret jag har.
![]()
Originalbundet är allt annat än diskret. Men byter för din skull broderTycker alltid den är fantastisk på originalbundet.
Men det är säkert en sådan där ”ser bra ut på andra” grej
UnderbarOriginalbundet är allt annat än diskret. Men byter för din skull broder.
![]()
När man behöver en extra fallskärm....Underbar
Den lappen hade min Panna fått plats på![]()
Hehe, tvärt om här, hon ser direkt skillnad. Noterar varje bandbyte.De märker aldrig skillnad
Fanns ju en på K&S häromdagen från en säker säljare….Nä, vafan.. Ingen som tänkt avyttra en 556i fint skick och till vrakpris..?
Gått jättelänge (nio månader) utan att köpa dinka, och skäms över att enbarten Sinn finns i samlingen. Är desperat!
Den där är ju magisk på bund! Synd att vi inte ser så mycket 158 i tråden längre….Originalbundet är allt annat än diskret. Men byter för din skull broder.
![]()
@vanman Ditt inlägg fick mig genast att hämta upp min 158 ur lådanDen där är ju magisk på bund! Synd att vi inte ser så mycket 158 i tråden längre….
Ja, men häromdagen var jag inte desperat..Fanns ju en på K&S häromdagen från en säker säljare….
Är väl lite det som är "problemet" med 158, den har inte samma status som 155 darkstar. Men jag gillar den skarptSkönt att få fram den ur gömmor, fin är den! Att hoppas på att @perhog plockar fram en darkstar framåt kvällen är väl att hoppas på för mycket dock!
Ja, den är riktigt bra! Men som vi sa någonstans, för många LE…Är väl lite det som är "problemet" med 158, den har inte samma status som 155 darkstar. Men jag gillar den skarpt![]()
Kan inte annat än att hålla med, tyvärr...Ja, den är riktigt bra! Men som vi sa någonstans, för många LE…
En modell det är dåligt med LE:s av är ju annars UX, nig veterligen är det väl bara Sansibar-versionen som sålts. Man kan väl knappast kalla GSG:s egna för en LE … eller?Kan inte annat än att hålla med, tyvärr...