• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Nu har jag spårat ur med mina argumet om div teknologier på klockor. går ut med hunden Yoda på en kvällskiss och bjuder på en gammal arkivbild

IMG_0982.JPG

Skulle vi alla tycka likadant på det här forumet hade det inte varit många olika klockor och rätt tråkiga diskussioner.
Kul att du livar upp tråden @perhog på @jamteriks heders bekostnad, men det är ett pris jag är redo att betala😉
Nu är det väll inte så många olika klockor i den här tråden. Ursäkta men jag tycker det är en övervikt med dykare. Glöm inte att Helmuth Sinn Var en pilot och den ursprungliga kollektionen vände sig till piloter, inte blötdjur.

Vad gäller @Jamterik så har han kastat handsken... Ser fram emot en duell på 25 meters bana, han kan få 2 skott att skjuta in sig på.
Om han förlorar får han sälja sin dykare till ett oförskämt lågt pris på KS
Om Jag vinner får @Jamterik sälja sin dykare på KS till ett oförskämt lågt pris..

:)

9B2C4834-C1A5-4493-A3D3-1BD8C499B9E2.jpeg

Flyger-fredag var det ja.

Stor chans att den här läggs ut till försäljning i helgen pga annat Sinn-inköp.
Den är så otroligt bra den där. Mycket är svårsålt just nu verkar det som, men den där tror jag kommer gå direkt. Det är en eftertraktad modell som väldigt sällan kommer ut på K&S. Är man på jakt efter en 856 gäller det att inte snooza.

Tillbaka
Topp