• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Lundgren🥊

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
IMG_6877.jpeg

IMG_6876.jpeg

Eller kanske nått brunt (?) (bilder från Sinn…)
Översta var snyggt! 😊👍 Köp! 😉
 

Laddsladd

Audemars
2-Faktor
IMG_6877.jpeg

IMG_6876.jpeg

Eller kanske nått brunt (?) (bilder från Sinn…)
Brunt är snyggt. skippa reptilen.

Istället för ett Sinn-band hade jag beställt måttbeställt handtillverkat band. Du väljer längd, bredd, tjocklek, söm mm. Företrädelsevis från någon av forumets medlemmar. Faktiskt billigare än sinns egna och mycket roligare (och antagligen bättre).
 

vanman

Rolex
2-Faktor
Brunt är snyggt. skippa reptilen.

Istället för ett Sinn-band hade jag beställt måttbeställt handtillverkat band. Du väljer längd, bredd, tjocklek, söm mm. Företrädelsevis från någon av forumets medlemmar. Faktiskt billigare än sinns egna och mycket roligare (och antagligen bättre).
Får kika runt lite och se var jag hittar för filurer ;-)
 

Laddsladd

Audemars
2-Faktor
Missade att citera @vanman och @Socker

Har köpt fint canvas av Vandusen och vet att öven Oddface tillverkar både läder och canvas (bara köpt läder av oddface ännu).
Kanonbra killar att ha att göra med och fina grejor gör de. Prisvärt också jämfört med vanliga band eller framför allt original.

Lärt mig att det här att köpa spänne till varje band är onödigt. Snabbt o enkelt att flytta över spännen om man vill
 

seikosha

Rolex
2-Faktor
Ser aningen bulkig ut jämfört med gamla. Är det nåt du märker av? Var det värt pengarna?
Det är ju snäppet längre och kraftigare än det gamla låset, men det ser lite större ut på bild också. Jag är supernöjd, kvalitén motsvarar nu länken och klockan i övrigt mycket bättre! 👍

Fler bilder jag tidigare postat:
 
Senast ändrad:

phille87

Cartier
Det är ju snäppet längre och kraftigare än det gamla låset, men det ser lite större ut på bild också. Jag är supernöjd, kvalitén motsvarar nu länken och klockan i övrigt mycket bättre! 👍

Fler bilder jag tidigare postat:
Snyggt! Då blir det en beställning så fort de släpper den i tegimenterat utförande till UX:en :)
 
Topp