Översta var snyggt! Köp!
Eller kanske nått brunt (?) (bilder från Sinn…)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Översta var snyggt! Köp!
Tycker du träffat bra med det bandet som är på nu. Alligator.... nja på 856s.. men på en 103:a så .Fortsätter oförtrytligt med 856:an. Kanske ett alligatorband hade varit nått, mindre tooligt iallafall!
+1Översta var snyggt! Köp!
Brunt är snyggt. skippa reptilen.
Får kika runt lite och se var jag hittar för filurer ;-)Brunt är snyggt. skippa reptilen.
Istället för ett Sinn-band hade jag beställt måttbeställt handtillverkat band. Du väljer längd, bredd, tjocklek, söm mm. Företrädelsevis från någon av forumets medlemmar. Faktiskt billigare än sinns egna och mycket roligare (och antagligen bättre).
Jag gillar det bruna two stich:en.
Nädå, Waffle låter som Waffe så du got away with it . Du kommer landa i ett vintage läder snart så vi är trygga .Är waffle helgerån eller acceptabelt på #fliegerfriday?
Tyckte det såg mysigt ut, men förtjänar den inte ett bund?Är waffle helgerån eller acceptabelt på #fliegerfriday?
Vi vet alla att bund är slutdestinationen för 856 B-Uhr. Vi får ta det lite lugnt med @Sennelier bara. Arkivbild.Tyckte det såg mysigt ut, men förtjänar den inte ett bund?
mmmm så ska det se ut!Vi vet alla att bund är slutdestinationen för 856 B-Uhr. Vi får ta det lite lugnt med @Sennelier bara. Arkivbild.
Ta farväl av familjen. Man vet aldrig med en riktig mancold.Ugrl, känner att en rejäl killförkylning är på ingång.
Rätt ställe att visa den på
Nyheter på gång om 5 dagar, kan det bli den nya 903?
Har du fått något svar?19 april säljs de kvarvarande 150 via Sinn, avhandlas sista minuten i klippet. Mailat Sinn och frågat vad priset blir innanför EU.
Yes, skrev det i tråden. De återkom med att de inte lämnar ut någon info före 19april. Tyvärr…Har du fått något svar?
Ser aningen bulkig ut jämfört med gamla. Är det nåt du märker av? Var det värt pengarna?Dagens får bli 103 med hesalit, den är ju så bra!
Det är ju snäppet längre och kraftigare än det gamla låset, men det ser lite större ut på bild också. Jag är supernöjd, kvalitén motsvarar nu länken och klockan i övrigt mycket bättre!Ser aningen bulkig ut jämfört med gamla. Är det nåt du märker av? Var det värt pengarna?
Snyggt! Då blir det en beställning så fort de släpper den i tegimenterat utförande till UX:enDet är ju snäppet längre och kraftigare än det gamla låset, men det ser lite större ut på bild också. Jag är supernöjd, kvalitén motsvarar nu länken och klockan i övrigt mycket bättre!
Fler bilder jag tidigare postat:Den stora tråden om Sinn
EZM3F på armen idag (igen) - nu tvärs över sverige och sedan helg…klocksnack.se