Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg kavaj oxå'!Soligt o varmt. Klockvalet idag var självklart!
Attans fin den där!Solen skiner sällan här i Finland men nu är de dags att njuta av koppar!
Snygg klocka där på skärmen ;-) en 856 är aldrig fel!Nöjd med U1 men väntar på att få iland en affär på en 856 UTC för att kunna alternera.
Mycket bra!Solen skiner sällan här i Finland men nu är de dags att njuta av koppar!
Tavlan är så sjuk att jag glömde att ställa in datum
Magiskt med en koppar-guilloche!Solen skiner sällan här i Finland men nu är de dags att njuta av koppar!
Hmmm en sådan ska jag leta reda på. Har den svarta och den vita....Solen skiner sällan här i Finland men nu är de dags att njuta av koppar!
Hade också den svarta men den här är jhelt annorlunda! Jag har inte sett den vita..Hmmm en sådan ska jag leta reda på. Har den svarta och den vita....
Får se om jag löser det åt dig.Hade också den svarta men den här är jhelt annorlunda! Jag har inte sett den vita..
Det är väl ofta så det blir med klockköp.Slog nyss till på en 556i på Tradera. Första Sinnen så det blir en spännande upplevelse. Förhoppningvis ej den sista då en EZM3 också står på önskelistan.
Ja det landar vä ofta därDet är väl ofta så det blir med klockköp.
Jag var sugen idag, men 43k är fan 10k för mycket.Sinn Spezialuhren | 155 S Revolution II | online kaufen
155 S Revolution II - Zum zweiten Mal präsentieren wir in Kooperation mit dem Uhrenfachmagazin REVOLUTION eine nach historischem Vorbild gestaltete Fliegeruhr der legendären Modellreihe 155. Bereits kwww.sinn.de
Mmm...man skulle köpt denna när möjligheten fannsJag var sugen idag, men 43k är fan 10k för mycket.
+1 på den.Jag var sugen idag, men 43k är fan 10k för mycket.
Äsch! Den är ändå för stor för mig.+1 på den.
Inte då!Äsch! Den är ändå för stor för mig.
Undrar om man kan köpa bara bundet?Sinn Spezialuhren | 155 S Revolution II | online kaufen
155 S Revolution II - Zum zweiten Mal präsentieren wir in Kooperation mit dem Uhrenfachmagazin REVOLUTION eine nach historischem Vorbild gestaltete Fliegeruhr der legendären Modellreihe 155. Bereits kwww.sinn.de
Inte tjatigt! Koooom igen!Intressant, Sinn är i ropet, både UX, 356 och ett B-uhr ute på K&S. Hoppas det kommer in lite nya hugade stammisar i tråden! Fortfarande 856 S UTC på armen, så en bild skulle bara bli tjatigt ;-)
Hade den varit destro hade jag kanske slagit till.Sinn Spezialuhren | 155 S Revolution II | online kaufen
Dåligt med seriösa intressenter för min del dock. Bara skambud och däcksparkare än så länge. Min plan är att flippa B-Uhr till förmån för S UTC med ett härligt integrerat gummi. Älskar hur cool och stealthig den kombon ser ut. Jaja, vi får se hur det går med det. Det vore faktiskt mer än okej att behålla B-Uhr också. Hade jag haft oändlig budget hade jag haft båda modellerna, men två 856 i samlingen har jag svårt att motivera...Intressant, Sinn är i ropet, både UX, 356 och ett B-uhr ute på K&S. Hoppas det kommer in lite nya hugade stammisar i tråden! Fortfarande 856 S UTC på armen, så en bild skulle bara bli tjatigt ;-)
Fick hem en 556 idag. Känns riktigt bra!Intressant, Sinn är i ropet, både UX, 356 och ett B-uhr ute på K&S. Hoppas det kommer in lite nya hugade stammisar i tråden! Fortfarande 856 S UTC på armen, så en bild skulle bara bli tjatigt ;-)
Grattis! F-länk också. Den är fördjefla bra tycker jag..
Fick hem en 556 idag. Känns riktigt bra!