• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Jamterik

Audemars
2-Faktor
Jaså? Jag kollade upp det för att inte fara med osanning och jag hittar inget om en övre åldersgräns.

”Det finns ingen övre åldersgräns för att anmäla sig till donationsregistret i Sverige. Alla oavsett ålder kan anmäla sig om de vill donera sina organ och vävnader efter döden.

Det viktigaste är att du tar ställning till frågan och berättar om din vilja för dina nära och kära. Du kan anmäla dig på Socialstyrelsens webbplats eller via BankID. Du kan också besöka en vårdcentral eller tandläkarmottagning och be om hjälp med anmälan.”
Hmmm får försöka igen. Var något år sedan jag testade.

Dom kallar ju oss mc åkare för organdonatorer på hjul..
 

Jamterik

Audemars
2-Faktor
Grym tavla.
1000000508.jpg
 

SpejsMan

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Hemkommen från mellan östern igår och bumpade min gamla annons och fick napp direkt.
Handlar så mycket om tajming på K&S nu för tiden.
Nästan alla sitter med hela klockbudgeten bunden, eller fullinvesterad som man hade sagt på börsen, så det gäller att få rätt byte, eller att någon just sålt nått när man kommer med sin annons.

Jäkligt skönt att 103an får stanna här, och en riktig kanonkille som köpt den med så det känns bra!
 

Laddsladd

Audemars
2-Faktor
Hemkommen från mellan östern igår och bumpade min gamla annons och fick napp direkt.
Handlar så mycket om tajming på K&S nu för tiden.
Nästan alla sitter med hela klockbudgeten bunden, eller fullinvesterad som man hade sagt på börsen, så det gäller att få rätt byte, eller att någon just sålt nått när man kommer med sin annons.

Jäkligt skönt att 103an får stanna här, och en riktig kanonkille som köpt den med så det känns bra!
Någon har köpt en fin klocka för ett bra pris 👍
 

vanman

Rolex
2-Faktor
Ser ut att vara exakt samma gummi som Watchwear säljer för halva priset. Zuludiver gör alltid så - slänger på ett spänne med deras logo och dubblar/tripplar priset.


Och vill man gå ännu längre hittar man exakt samma band för 170 kr på AliX. Fast då är det är bättre att köpa från Watchwear tycker jag. Istället för att sitta och småbeställa enstaka band från Kina.

Konstaterade att även Royal Straps har fått in sin ”egna” ISOdiver, känns som alla armbandshandlare hittat samma fabrik ;-)
 
Topp