Det gick snabbt!.
Fick hem en 556 idag. Känns riktigt bra!
Grattis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det gick snabbt!.
Verkligen. Sitter som smäck och är lite mer dressad, vilket passar mig.Grattis! F-länk också. Den är fördjefla bra tycker jag.
Haha, ja fulfiskade ju lite i tråden men fick napp på annat håll!Det gick snabbt!
Grattis
Grattis! Kul att du hittade en! Hur känns den? Hur är F-länken?.
Hälsningar från min som idag sitter på ljusbrunt mocka:Verkligen. Sitter som smäck och är lite mer dressad, vilket passar mig.
Haha, ja fulfiskade ju lite i tråden men fick napp på annat håll!
Fast dom är ju rätt olika som klockor ändå, tycker du ska behålla båda! Hade lätt köpt B-uhret av dig, om det var destrro (för att citera @R.Capac från tidigare idag)Dåligt med seriösa intressenter för min del dock. Bara skambud och däcksparkare än så länge. Min plan är att flippa B-Uhr till förmån för S UTC med ett härligt integrerat gummi. Älskar hur cool och stealthig den kombon ser ut. Jaja, vi får se hur det går med det. Det vore faktiskt mer än okej att behålla B-Uhr också. Hade jag haft oändlig budget hade jag haft båda modellerna, men två 856 i samlingen har jag svårt att motivera...
Säg inte så! Jag sparar ju ihop pengar för att kunna köpa hans B-Uhr!Fast dom är ju rätt olika som klockor ändå, tycker du ska behålla båda! Hade lätt köpt B-uhret av dig, om det var destrro (för att citera @R.Capac från tidigare idag)
Dags att påbörja organhandel ;-) undrar om man kunde tjänat en hacka på det genom att annonsera på Ks?Säg inte så! Jag sparar ju ihop pengar för att kunna köpa hans B-Uhr!
Tack. Förstod inte riktigt vad som var så trevligt med den för några år sedan när intresset tog fart. Jag har sedan dess insett att simpla GADA-klockor som denna är det jag gillar.Grattis! Kul att du hittade en! Hur känns den? Hur är F-länken?
Ser ut att vara exakt samma gummi som Watchwear säljer för halva priset. Zuludiver gör alltid så - slänger på ett spänne med deras logo och dubblar/tripplar priset.
Badhuset med kidsen idag, bäst att ta nått som klarar djupet! UX SDR!
Btw. Såg jag att zuludiver släppt en isofrane-kopia, rigmaster… många färger, men knappast isofrane-kvalisort.
Så är det nog, däremot har dom haft en fantastisk fin perforerad sailcloth som jag inte lyckats hittat någon annanstans, se bild..Ser ut att vara exakt samma gummi som Watchwear säljer för halva priset. Zuludiver gör alltid så - slänger på ett spänne med deras logo och dubblar/tripplar priset.
GUMMI DIVER ISO FKM Archives - Watchwear.se
watchwear.se
Och vill man gå ännu längre hittar man exakt samma band för 170 kr på AliX. Fast då är det är bättre att köpa från Watchwear tycker jag. Istället för att sitta och småbeställa enstaka band från Kina.
Neues Design Fluorkautschuk FKM 20mm 22mm Uhrenarmband Wasserdichte Schnellverschluss-Uhrenarmbänder für Taucheruhren jeder Marke - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coma.aliexpress.com
Ja, det har du rätt i. Just deras sailcloth verkar de vara ensamma om. Väldigt fin kvalitet. Men deras FKM-gummin verkar vara från samma fabrik i Kina som alla andra. Inget fel med det i sig, men ZD ska alltid vara så hemult dyra jämfört med alla andra.Så är det nog, däremot har dom haft en fantastisk fin perforerad sailcloth som jag inte lyckats hittat någon annanstans, se bild..
Jag är så glad över att du gillar F, då kan jag byta med dig när det blir tillfälle.Grattis! F-länk också. Den är fördjefla bra tycker jag.
Kan garantera att ingen kommer att stå i kö för mina organ.Dags att påbörja organhandel ;-) undrar om man kunde tjänat en hacka på det genom att annonsera på Ks?
Så sant!Jag är så glad över att du gillar F, då kan jag byta med dig när det blir tillfälle.
Passar mycket bra på den eleganta f-länken tycker jag. Vad är det du inte gillar?Den vita enligt önskemål. Tror att jag skulle använda den mer om den hade H -länk.
Att den inte sitter bra, spelar ingen roll hur rag byter hel och halv länkar. Micro justering, har Sinn hört talas om det!?Passar mycket bra på den eleganta f-länken tycker jag. Vad är det du inte gillar?
Hm, dubbla halvlänkar brukar man prata om, kanske kan vara nått?Att den inte sitter bra, spelar ingen roll hur rag byter hel och halv länkar. Micro justering, har Sinn hört talas om det!?
Haha, nee. Det finns ingen övre åldersgräns.Kan inte gå med i donationsregistret. För gammal!
Det här är just som jag gjorde med min finelink. Men det är lite jobbigt att justera och hjälper inte när man svettas.. Samma problem med H-link, micro justering skulle vara jättefin... Jag kan betala lite extra.Hm, dubbla halvlänkar brukar man prata om, kanske kan vara nått?
Hmmm då vet dom hur min lever mår, jag var inte aktuell som donator iaf.Haha, nee. Det finns ingen övre åldersgräns.
Jag beklagar! Trodde du skojade eftersom det inte finns någon åldersgräns för organdonation. Men såklart kan man bli nekad av hälsoskäl.Hmmm då vet dom hur min lever mår, jag var inte aktuell som donator iaf.
Om vi är seriösa så tror jag faktiskt att det var åldern som satte stopp.Jag beklagar! Trodde du skojade eftersom det inte finns någon åldersgräns för organdonation. Men såklart kan man bli nekad av hälsoskäl.
H-länken tycker jag funkar bra. Finns ju iaf tre lägenDet här är just som jag gjorde med min finelink. Men det är lite jobbigt att justera och hjälper inte när man svettas.. Samma problem med H-link, micro justering skulle vara jättefin... Jag kan betala lite extra.
Jaså? Jag kollade upp det för att inte fara med osanning och jag hittar inget om en övre åldersgräns.Om vi är seriösa så tror jag faktiskt att det var åldern som satte stopp.