Vackert, bara fortsätta lägga upp bilder och prat i trådenFan vad jag har tjatat nu.... ska hålla truten ett par månader igen
Bild kompensation som påster på såret till tråden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vackert, bara fortsätta lägga upp bilder och prat i trådenFan vad jag har tjatat nu.... ska hålla truten ett par månader igen
Bild kompensation som påster på såret till tråden.
Kul att se en sådan .Idag fick det bli sinn med plexi
Är alldeles för dålig på att posta i tråden men bär den ändå ganska ofta den och klassisk 12 har varit bra duoKul att se en sådan .
Helt förståeligt. Välkommen hit !Älskar min nya UX!
Välkommen till KS kanske bästa tråd!Älskar min nya UX!
Vi får se. Den har varit en trogen följeslagare men märkt att jag föredrar min 900 om jag vill ha kronograf. Gillar stora urtavlorVad blir det för klocka nu då @Laddsladd? Den där kronografen kommer du sakna sen...
Absolut!Ska vi testa hur många bilder vi kan få in i tråden före 2200 i kväll?? Kom igen nu!
Den och 836 är verkligen du .En bild enl önskemål från @Jamterik