Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Krya! Gå så mycket du kan - ligga gör det inte bättre.Glad midsommar! Lyckades med bedriften att få ett ryggskott dagen till ära, så firandet är halvt inställt. Dock är jag vid gott mod, ty jag har en stabil Sinn 856 UTC på handleden! Sååå nöjd. Kan mycket väl owg:a hela sommaren med denna känns det som.
Glad midsommar! Lyckades med bedriften att få ett ryggskott dagen till ära, så firandet är halvt inställt. Dock är jag vid gott mod, ty jag har en stabil Sinn 856 UTC på handleden! Sååå nöjd. Kan mycket väl owg:a hela sommaren med denna känns det som.
Krya @Sennelier Lärde mig från fysio ”motion is lotion”Krya! Gå så mycket du kan - ligga gör det inte bättre.
#visonhaftdubbladiskbråck
Diskbråck är alla smärtors Moder. Tills man knäcker revbenen....det går tack och lov över fortare än diskbråck.Bra råd från er! Försöker knalla omkring i huset så mycket jag pallar.
Diskbråck, fy fan... Det låter riktigt hemskt.
Den där tavlan är grym!Drog tillbaka annonsen. Den får en andra chans!
Glad midsommar!
Är det inte usel kurs på DKK?Midsommar spenderar vi i Grenå, just nu plundrar frugan en plantskola..
Kan meddela att det är bättre än på länge. 1.58 länge.Är det inte usel kurs på DKK?
Edit; jo det är det 1.51
Mmm.Kan meddela att det är bättre än på länge. 1.58 länge.
Bada med klocka på!?Badade med 103:an för första gången. Fick en chock! Det är kondens på glaset!? Nu öppnade jag förvisso den i morse för att fin-rucka den, men ändå. Jag vet ju att den var tät innan.
Men, så insåg jag att vattnet pärlar sig på ett helt annat sätt än vad jag är van vid, med safirglas.
Så, men en torr handduk var ordningen återställd igen.
Tänker samma sak men mest på att pinnar lossnar och klockan sjunker ner i ngn dyig insjöBada med klocka på!?
Bada med klocka på!?
Jag har slutat bada med mina "fina" klockor i saltvatten. Har sett för många inlägg på WUS om rostfläckar på boetter och igenkloggade vridringar på grund av saltavlagringar. Numer har jag alltid G-Shock när det vankas strandhäng.Tänker samma sak men mest på att pinnar lossnar och klockan sjunker ner i ngn dyig insjö
Gäller samma sak med vissa mobiler som enligt IP klassen borde klara bad.Jag har slutat bada med mina "fina" klockor i saltvatten. Har sett för många inlägg på WUS om rostfläckar på boetter och igenkloggade vridringar på grund av saltavlagringar. Numer har jag alltid G-Shock när det vankas strandhäng.
Jag kan sträcka mig till att bada i badhus med G-Shock.Tänker samma sak men mest på att pinnar lossnar och klockan sjunker ner i ngn dyig insjö
Din galning!Jag kan sträcka mig till att bada i badhus med G-Shock.
Dito!Badar med alla klockor som borde tåla det. Tex alla mina Sinn.
Fixar de inte det ska jag inte ha dem tänker jag.
Jag förstår er- viktigt att ha koll på tiden även när man badar
Japp. Jag hade ju trycktestat den och de tyska Sinn-stiften har jag stort förtroende för.Bada med klocka på!?
4 timmar, Halmstad till Grenå. 1900 t.o.r.Mmm.
De band mot euron när de gick in i EU - smart.
Hur lång tid tar färjan dit? Och vad kostar den?
Riktigt snyggt med tröjan därSinn 103 klassik C