• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Bra att man kan se priserna på band och spännen direkt på hemsidan. Integrerat silikonband med tegimenterat viklås till 856 är 600 kr billigare jämfört med vår svenska AD ser jag nu, 3 800 kr mot 4 400 kr.
Usch gillar inte, förra var mycket bättre.
Allt ska vara så tjusigt numera. För mycket tjafs och tunga uppladdningar.
Förresten..sa jag att jag var sur idag?

Å jag bytte till en 103a dagen till ära.
1000000661.jpg

Först idag lärde jag mig att man kan använda en UTC-komplikation som kompass! 🤯 Det lönar sig att läsa Sinn-manualen ibland. Antar att jag är sist på bollen, men så här fungerar det i alla fall:

ezgif-4-d14a093a94.jpg

Edit: Bilden är hämtad på annat håll eftersom Sinn bara nämner kompasstricket i förbifarten. Har ingen aning om vad det är för klockmärke på bilden, men den förklarar på ett bra sätt.

Senast ändrad:
Coolaste japanaren är en 856 med en mörkblå tavla - den vill jag gärna ha.
Finns mycket att hitta på Sinns japanska sida.
Det hade varit en dröm. 💕 Hade gärna sett en live. Finns bara usla bilder online, tavlan ser svart ut på alla jag sett. Unikt och coolt med satinerad boett och länk - även om jag själv föredrar den glasblästrade finishen på vanliga 856.

Det hade varit en dröm. 💕 Hade gärna sett en live. Finns bara usla bilder online, tavlan ser svart ut på alla jag sett. Unikt och coolt med satinerad boett och länk - även om jag själv föredrar den glasblästrade finishen på vanliga 856.
Fanns en A som såldes i USA, se bild.
Sen gjordes en i modell som jag tror bara såldes i Japan.

IMG_3682.jpeg

Tillbaka
Topp