Tydligt SUG märke på den där836 på nytt sommarcanvas. Nu fattas bara själva sommaren
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tydligt SUG märke på den där836 på nytt sommarcanvas. Nu fattas bara själva sommaren
Men ni har väl haft en bra försommar?Etthundrafyran fick följa med på den jämtländska utebadspremiären. Nu vet man hur citronskivan i en välisad GT känner sig
Absolut, men det är långt ifrån utebadstemp skulle iallafall jag säga får att kapa trådenMen ni har väl haft en bra försommar?
Ja vi hade två stekande heta veckor i slutet av maj! Våren som hoppade vi mest över, gick från kallt och snö till tokvarmt på några dagar... Men förra veckan hade vi 3-5 plusgrader om mornarnaMen ni har väl haft en bra försommar?
Förra veckan var det tydligen 22 grader på platsen där vi badade idag men det var ju efter två veckors värmebölja i en grund, sandbottnad lågfjällsjö där vattentempen är väldigt lätt påverkad av väderAbsolut, men det är långt ifrån utebadstemp skulle iallafall jag säga får att kapa tråden
Storsjön är ju allt annat badvänlig just nu iallafall, även barnen verkade tycka det var badbart…Förra veckan var det tydligen 22 grader på platsen där vi badade idag men det var ju efter två veckors värmebölja i en grund, sandbottnad lågfjällsjö där vattentempen är väldigt lätt påverkad av väder
Nä Storsjön har ju lite mer vatten att värma upp vår lilla Bredbysjö är väldigt grund och blir fort varm men idag var det bannemig svalt, grannen sa att det var 17 ungefär men det kändes snarare som 14-15...Storsjön är ju allt annat badvänlig just nu iallafall, även barnen verkade tycka det var badbart…
Bredbyn?? Där har jag varit rätt mycket.Nä Storsjön har ju lite mer vatten att värma upp vår lilla Bredbysjö är väldigt grund och blir fort varm men idag var det bannemig svalt, grannen sa att det var 17 ungefär men det kändes snarare som 14-15...
Jepp, vi bor rätt nära BredbynBredbyn?? Där har jag varit rätt mycket.
Tror bara vi sett din… men jag kan ha fel!Det var dax visa upp denna. Den faller annars i glömska.
Finns det flera på forumet?
Snyggt . Vad är det för gummi?Trevlig söndag alla!
Snyggt . Vad är det för gummi?
Önsjön kommer jag ihåg som varm beroende på hur långt man har att köra. Försöker förklara för sydlänningarna hur bortskämda de är med badtemperaturen men har man inte Storsjön som referens kanske det är svårt att förståStorsjön är ju allt annat badvänlig just nu iallafall, även barnen verkade tycka det var badbart…