Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag är trendsättare
Nya U1 C HAI, baklocket var väl det som jag gillade bäst, ett tecken i tiden när @Dr. D just skaffat sig en haj-klocka….
Orkar inte bry mig om alla limiterade släpp längre
Nya U1 C HAI, baklocket var väl det som jag gillade bäst, ett tecken i tiden när @Dr. D just skaffat sig en haj-klocka….
Det är ju sällan dom är så fantastiska numera.Orkar inte bry mig om alla limiterade släpp längre
Det med. Men mest för att jag tycker det blir som ett profilföretag när man ”samarbetar” med företag där man upplåter sina produkter för andra företags marknadsföring.Det är ju sällan dom är så fantastiska numera.
Den är grym på orange också!Beslutsvånda. Men ska man till stugan behöver man ha med sig lite av varje. Orange eller grå blir nästa fråga. Börjar med grå.
Tack @Dr. D !
För den som ev söker något att ha sommarklockorna i kan jag rekommendera denna förvaring. Finns på Amazon och kostar inte många pengar. Basic utförande men känns robust och mycket smidig att hantera.
Det får vi nästan anta, brukar ju vara så. @ERIKSON URHANDEL har säkert svar på tal!Vet vi om Sinn planerar några prishöjningar i augusti? Har för mig att det är då de brukar höja priserna?
Brukar vara en prisjustering i september. Har dock inte erhållt någon information ännu.Det får vi nästan anta, brukar ju vara så. @ERIKSON URHANDEL har säkert svar på tal!
Har det kommit någon uppdatering ännu @ERIKSON URHANDEL om ifall det kommer nya lås med on the fly justering för 556 modellerna?Brukar vara en prisjustering i september. Har dock inte erhållt någon information ännu.
Det som tidigare är sagt är att efter sommaren så ska produktionen ligga i fas berörande viklåsen med finjustering.Har det kommit någon uppdatering ännu @ERIKSON URHANDEL om ifall det kommer nya lås med on the fly justering för 556 modellerna?
Du fick en like av mig trots perlonTestar husvagnsliv och kamouflerar mig väl bland alla tyskar runt omkring. Löst perlon för den perfekta semesterkänslan.
Du fick en like av mig som gav en like trots Perlon. Storsint .Du fick en like av mig trots perlon
Vilken härlig morgon! Själv så öppnar jag upp jobbdatorn....På landet med en härlig utsikt mot Linköping!
För att förtydliga för @Three5One så var det ett internt skämt inte översittartakter för sånt existerar inte här .Du fick en like av mig som gav en like trots Perlon. Storsint .
Inte semester?Vilken härlig morgon! Själv så öppnar jag upp jobbdatorn....
Näpp, låter kollegorna som har småbarn/barn få ihop livspusslet först, så brukar täcka upp under juli, sen sticker jag i augustiInte semester?
Du är en ädel människa. Inte alla som resonerar så.Näpp, låter kollegorna som har småbarn/barn få ihop livspusslet först, så brukar täcka upp under juli, sen sticker jag i augusti
Ljusa mornar och kvällar så hinner njuta av sommaren ändå.
ÄschDu är en ädel människa. Inte alla som resonerar så.