• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Laddsladd

Audemars
2-Faktor
Tråkigt väder och kodsen sover några timmar till. Då kan man likaväl jobba.
IMG_6480.jpeg
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
Beslutsvånda. Men ska man till stugan behöver man ha med sig lite av varje. Orange eller grå blir nästa fråga. Börjar med grå.
Tack @Dr. D !
20240710_151927.jpg
20240710_152744.jpg

För den som ev söker något att ha sommarklockorna i kan jag rekommendera denna förvaring. Finns på Amazon och kostar inte många pengar. Basic utförande men känns robust och mycket smidig att hantera.
 

Dr. D

Patek
2-Faktor
Beslutsvånda. Men ska man till stugan behöver man ha med sig lite av varje. Orange eller grå blir nästa fråga. Börjar med grå.
Tack @Dr. D !
20240710_151927.jpg
20240710_152744.jpg

För den som ev söker något att ha sommarklockorna i kan jag rekommendera denna förvaring. Finns på Amazon och kostar inte många pengar. Basic utförande men känns robust och mycket smidig att hantera.
Den är grym på orange också!
 

Danne.l

Rolex
2-Faktor
Hej på er alla Sinnister!
Jag tänkte köra en semesterrensning i lådan och då finns det risk att jag lägger ut ett par Sinn på k&s. Jag tänkte dock lägga en heads up här i tråden om nån kan vara intresserad. Det är en 809:a och en 815 som får alldeles för lite handledstid. På 815 sitter det dessutom en vintage NSA-länk med Sinn-lås.
IMG_4862.jpeg
IMG_4856.jpeg
 
Topp