Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Minns känslan att ha UX/länk på armen. Känns som någon håller i digGod morgon!
Det stämmer!Minns känslan att ha UX/länk på armen. Känns som någon håller i dig
Tror min vägde in på 196gram på länk.Det stämmer!
Det blir en riktigt stadig bit!
Snyggt. Har ett likadant till 104 som jag gillar. Däremot har det blivit lite torrt, stelt och krympt. (tyvärr har förra ägaren gjort två extra hål med yxa, spett eller annat liknande föremål)856 på nytt Sinnläder.
Jag har ju ett till min U1SE, lätt ett av dom bästa banden jag har!Snyggt. Har ett likadant till 104 som jag gillar. Däremot har det blivit lite torrt, stelt och krympt. (tyvärr har förra ägaren gjort två extra hål med yxa, spett eller annat liknande föremål)
Man kanske kan olja in detJag har ju ett till min U1SE, lätt ett av dom bästa banden jag har!
Har oljat in vissa band med rapsolja. Vissa får en mörkare ton vissa inte. Tror inte man räddar ett redan sprucket läder dock.Man kanske kan olja in det
Ska testa. Det är inte sprucket eller nåt, känns bara torrt och mäter kanske 18,5-19 mm ist för 20 som det ska varaHar oljat in vissa band med rapsolja. Vissa får en mörkare ton vissa inte. Tror inte man räddar ett redan sprucket läder dock.
Kan ju vara en mindre storlek också. Mitt L är 120+80 men när jag köpte Sinn "Chronissimo" gick jag på en storlek mindre än L.Ska testa. Det är inte sprucket eller nåt, känns bara torrt och mäter kanske 18,5-19 mm ist för 20 som det ska vara
Sitter du kvar i bilen? Ligger nog en gammal Sinn från Helmuts rallyera bland Agdas köksgeråd.Inget är som väntans tider . Frugan inne på loppis, jag webshoppar, livsfarligt.
Denna bild landade i bästa val tycker jag .Och ett gruppfoto
Håller med - ingen mening att leta andra band/länkar till dem.Denna bild landade i bästa val tycker jag .
Jag tror @Laddsladd menar bredden, inte längden.Kan ju vara en mindre storlek också. Mitt L är 120+80 men när jag köpte Sinn "Chronissimo" gick jag på en storlek mindre än L.
Du har helt rätt . Självklart.Jag tror @Laddsladd menar bredden, inte längden.
Blev de där verkligen verklighet?Är det någon som har tröttnar på Sinn extension link till 556?
Villhöver enLaunch Update: Sinn H-Link On The Fly Adjustment Link Ready for Production
Exciting Update: Production Is Underway! We're thrilled to announce that our On The Fly Adjustment Link for Sinn H-Link bracelets has hit the minimum order quantity (MOQ). As a result, pre-order payments are now closed. However, you can still enter your details below to be notified if any stock...steelreef.com
Har inte hört något annat.Blev de där verkligen verklighet?
Undrar om de kommit igång med de till Sinn?Har inte hört något annat.
Dom gick att beställa under våren vet jag men nu är dom överstrukna.Undrar om de kommit igång med de till Sinn?
De verkar fokusera på andra märken.
Finns inte att beställa och vad det här betyder vet jag inte riktigt?
Kan det betyda;
Om vi inte får tillräckligt många pre-order sätter vi inte igång produktionen?
"Please note that delivery of the Sinn 'on the fly' extension link is anticipated for April 2024. This timeline is integral to our Design House model, which operates on a pre-order basis. Your payments for pre-orders are crucial in funding the manufacturing process, enabling us to bring this innovative accessory to life efficiently and to the highest standards.