Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej, har inte tagit mig förbi @ERIKSON URHANDEL för att lämna in den, men egentligen gör det inte så mycket, fick spendera motsvarande en ”klocka” på att laga ratten till vannen så måste ackumulera lite medel för den ska få en utlandsresa.. eller sälja nått, och det är jag så dålig på….@vanman är UX på utlandsresa eller?
Klart snygg den därHittade denna lilla rackaren i klocklådan. Länge sedan. Ärligt funderat på att låta den gå men har svårt att se att det finns bättre alternativ för samma lilla peng. Särskilt med tysk dagskiva
2 veckor sen köpte en Japan limited edition 8820Just det, har ju bytt klocka till 8820.
Min mest bekväma Sinn och den överlägset skönaste länken. Tog en penna till hjälp för att visa den steglösa justeringen i låset.
Skoj!2 veckor sen köpte en Japan limited edition 8820
Inte ännu. Bara deskdykatSkoj!
Har du testat djupmätaren ?
Kul! Där har vi en udda fågel2 veckor sen köpte en Japan limited edition 8820
Alla nyheter verkar vara limiterade, i Sinns fall pimpade oldies. Trist utveckling.Sinns nyheter ligger uppe på hemsidan.
En titandamazener för 10 keur, lite nya tavlor mm. En limiterad 556 med, hör och häpna, ljusblå tavla. En annan med Le cruset tavla.
Jag somnar om
10 k eur. ”a masterpiece of blacksmith craftsmanship with unrivalled quality and a timelessly elegant aesthetic”Synd att denna hade så saftigt pris…
Det skrev jag ju. Le CreusetSinn x WatchTime 556 | WT – hier Sonderedition bestellen | WatchTime
Entdecken Sie die limitierte Sinn 556 | WT: Ein begehrtes Sammlerstück, das in jeder Uhren-Kollektion glänzt. Nur 200 Stück. Jetzt kaufen!www.watchtime.net
En röd också
haha din snobb! min franska är uselDet skrev jag ju. Le Creuset
Haha såg det nyligen också pga denna videon:Sinn var verkligen inte sena att utnyttja patentet som gick ut på tekniken för damaskustitan i början av oktober
Cool klocka men de lär inte sälja många.
Making Titanium Damascus: Expiring Patent Opens Doors
Explore the journey of making titanium Damascus after the patent expiration in 2023. Witness the challenges, innovations, and vibrant color patterns in this intriguing process.gist.ly
Det har de nu för tiden på H länkarna. Möjligtvis inte på alla modeller dock, bäst att kontakta ADHar Sinn mikrojustering på sina länkar numera? Nån som vet?
Okej, fantastiskt! Då borde tex en blå 556a bli en grym gada!Det har de nu för tiden på H länkarna. Möjligtvis inte på alla modeller dock, bäst att kontakta AD
Än så länge har inte 556 det nya låset. Du hittar det bl a på 103, 104 och U1.Okej, fantastiskt! Då borde tex en blå 556a bli en grym gada!