Enligt den gamla bondepraktikan börjar säsongen för perlon när solen går upp i väst… saknar perlon. Är säsongen över? RIOS är sjukt bra, testat på andra klockor men känns som att det hör hemma som mest på Sinn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Enligt den gamla bondepraktikan börjar säsongen för perlon när solen går upp i väst… saknar perlon. Är säsongen över? RIOS är sjukt bra, testat på andra klockor men känns som att det hör hemma som mest på Sinn.
Mycket bra kombination! Är det Ohio? Jag inväntar just ett svart Ohio från Tyskland till min 556. Förhoppningsvis landar det på måndag… saknar perlon. Är säsongen över? RIOS är sjukt bra, testat på andra klockor men känns som att det hör hemma som mest på Sinn.
Yessir! https://www.rios1931.de/en/products/vintage-suede-canvas/mod-185-ohio_4158_21165/Mycket bra kombination! Är det Ohio? Jag inväntar just ett svart Ohio från Tyskland till min 556. Förhoppningsvis landar det på måndag
PärooonsäsongEnligt den gamla bondepraktikan börjar säsongen för perlon när solen går upp i väst
Har dessa postats tidigare? Limited edition från WatchBuys.
Tror de har gjort en polerad tidigare?Har dessa postats tidigare? Limited edition från WatchBuys.
+ moms, och fraktGillar verkligen den röda sekundvisaren mot den svarta tavlan. Och 2040 USD är ju faktiskt inte jättemycket dyrare än den vanliga modellen.
Och tullavgift... Men om man nu är där på semester+ moms, och frakt
Den där modden borde inte vara så svår att beställa direkt från SinnHar dessa postats tidigare? Limited edition från WatchBuys.
Så går du på rött i tullen när du kommer hemOch tullavgift... Men om man nu är där på semester
Haha, fått för mig den briljanta idén, att röra om lite i klocklådan... Men jag vet, 103an är grym och troligen kommer den stanna om ingen slår till!Men @seikosha vad är det som händer!? Sälja Sinnen som är så bra?
TipsNytt canvas från Rios1931 landade idag. Styvt som attan men nu ska det användas och köras in
Tack för tipset! Då får den bo på nato någon dag istället. Alldeles för bökigt att få på länken igenTips
Ta av det och så rullar du ihop dem och stoppar dem inuti en toapappersrulle - låt dem vara där i ett dygn - funkar förvånansvärt bra.
Tack för tipset! Då får den bo på nato någon dag istället. Alldeles för bökigt att få på länken igen
Förresten. Jag fick ta bandstift från en länk jag har till en Seiko för att jag vill spara Sinn-stiften för länken där de passar som bäst. Jag har sett någon skrev Royal Straps har bra stift. Finns några andra förslag var jag ska titta?
Jag brukar köra ditt knep med alla band nu. Ett mockaband ligger i en toarulle och fixar formen just nu.Tips
Ta av det och så rullar du ihop dem och stoppar dem inuti en toapappersrulle - låt dem vara där i ett dygn - funkar förvånansvärt bra.
Snyggt! God kvällNytt canvas från Rios1931 landade idag. Styvt som attan men nu ska det användas och köras in
Instämmer i kören. Detta knepet fungerade kanonbra och bandet sitter betydligt bättre nuTips
Big brain på den där doktorn!Instämmer i kören. Detta knepet fungerade kanonbra och bandet sitter betydligt bättre nu
Gäller att berätta för sina nära att de INTE ska kasta den tomma toapappersrullen!Instämmer i kören. Detta knepet fungerade kanonbra och bandet sitter betydligt bättre nu
Kan ju säga att frun var frågande till varför det stod en ny toalettpappersrulle på min klocklåda...Gäller att berätta för sina nära att de INTE ska kasta den tomma toapappersrullen!