Dags att sparka igång veckan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har visserligen inte U50, men väl UX och har ju även klämt på U1/U2. Min bedömning är att SDR den enda vägen att gå ;-) Tror helstål-ringen varit bättre om den varit helt utan rött, dvs enbart svart text. Likt EZM2Skulle behöva lite råd och dåd;
Är väldigt insnöad på en U50. Jämför jag med bilder gillar jag starkt kontrasten på U50 SDR med det röda mot det svarta.
Någon son har känt och klämt på både U50 samt SDR-versionen?
Hur mår min gamla UX? Väntar den fortf på positivt kassaflödeHar visserligen inte U50, men väl UX och har ju även klämt på U1/U2. Min bedömning är att SDR den enda vägen att gå ;-) Tror helstål-ringen varit bättre om den varit helt utan rött, dvs enbart svart text. Likt EZM2
Lämnas på Eriksons imorgon. Blir franska sydkusten i sommar, så både 240 och ux måste vara redo.Hur mår min gamla UX? Väntar den fortf på positivt kassaflöde![]()
Den är läckerHelt besatt med F-länken![]()
Det var inget bra, såhär efter juletider![]()
Freitag!
Kör en liten heads up om att den här kanske kommer ut till salu i dagarna.
Jag hade en 8828 på service hos Sinn under hösten vintern och den kom tillbaka på dagen som den beräknad tillBlir väldigt intressant att se hur lång tid det tar att serva UX:n, uppskattad tid var 12-15 veckor…
Ingen tid alls jmf pandemin ;-) säkerligen någon liten del som saknas för att färdigställa…Jag väntar tålmodigt att Erikson ska få in 903an. Det står även på Sinns egen sida att det är 16 veckors leveranstid. Är detta typiskt för märket?
Efterfrågan är större än tillgången. Händer inte så ofta, men 903an är efterlängtad, så vi hoppas urmakarna jobbar på i Frankfurt så har vi om ett tag även klockan hemma i butiken och inte enbart beställningar som skall tillgodosesJag väntar tålmodigt att Erikson ska få in 903an. Det står även på Sinns egen sida att det är 16 veckors leveranstid. Är detta typiskt för märket?
Spännande svar. Nu blir jag såklart nyfiken på hur många beställningar som ligger men det kanske är hemligt.Efterfrågan är större än tillgången. Händer inte så ofta, men 903an är efterlängtad, så vi hoppas urmakarna jobbar på i Frankfurt så har vi om ett tag även klockan hemma i butiken och inte enbart beställningar som skall tillgodoses
Trevlig helg!
Spännande svar. Nu blir jag såklart nyfiken på hur många beställningar som ligger men det kanske är hemligt.
Lägger du ut på c24 eller vilken plattform?Romansen blev kortvarig även denna gång.
Köpte mig en Oris här på forumet och visste till en början inte vilken jag skulle behålla. Men Orisen vann den fighten.
Har lagt ut min Sinn till försäljning och alla band, länkar och spännen jag hunnit samla på mig.
Modellen verkar poppis i Asien. Förra jag hade sålde jag till Japan och nu har jag fått ett bud från en från Korea. De verkar gilla limiterade utgåvor där borta
![]()
Tillbehören här och på Blocket.Lägger du ut på c24 eller vilken plattform?
Sinn är inte lika hett här på KS som tidigare. Särskilt inte lite dyrare modeller.e
Tillbehören här och på Blocket.
Klockan på Blocket och Chrono24.
Hade den ute här med, tillsammans med alla tillbehör men det var dessvärre noll intresse.
Nej det är möjligt.Sinn är inte lika hett här på KS som tidigare. Särskilt inte lite dyrare modeller.