Richispice
Guld
Du måste mena denna.
Den lever ett actionfyllt liv i USA just nu.
Hahaha, jag skulle nog köpa klockan bara för resväskan den kommer i
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du måste mena denna.
Den lever ett actionfyllt liv i USA just nu.
958 Fulda Challenge.Exakt, där är den Übercool klocka. Det är en 9någonting ref på den väl?
Vilka Sinn sitter du på idag?958 Fulda Challenge.
Den är dock ersatt med 2st coolingar från Sinn!
Erikson Urhandel i SumpanÄr det någon i Stockholm som säljer sinn?
Erikson Urhandel i Sumpan
Där ser man. Vet du om det följer med verktyg med alla modeller? Såg längre upp i tråden väskan som @Henrik rookie fick med. Det var en redig väska med verktyg minsann!Tekniska detaljer och formspråk. Allt är gediget - alla länkar är skruvade och man får med verktyg för att pilla själv.
Vad är egentligen skillnaden på t ex 356 pilot och 356 Sa pilot? Skiljer €610 mellan dem om man beställer båda med länk.
Jeflar vad stenhårda!
Tunga bitar...
Denna 144 STS
@Norris Jag kan tillägga att de är sjukt trevliga och serviceminded hos Erikssons Ur! Pay them a visit vetja. Risken/chansen finns att du går därifrån med en ny klocka.
Det kan jag intyga. Gick in i dag med en U1 på armen. Kom hem med en EZM13 på armen och min U1 i fickan...
/Henrik
Cool!!!Det kan jag intyga. Gick in i dag med en U1 på armen. Kom hem med en EZM13 på armen och min U1 i fickan...
/Henrik
Den där var ju kalasfin.....wristshot?
Grattis, kul med en EZM13, är ju en riktigt cool klocka. Har en 757 själv men funderar på en EZM också?Det kan jag intyga. Gick in i dag med en U1 på armen. Kom hem med en EZM13 på armen och min U1 i fickan...
/Henrik
Mäktig!Här kommer ett wristshot.
/Henrik
Finns det en återförsäljare i Skånetrakten?
Intressant. Är Sinn så "smalt" märke? Tänker att de är som Oris eller dylikt.Den enda i Sverige är Erikson Ur i Stockholm/Syndbyberg. Finns tyvärr ingen i Danmark heller.
Intressant beskrivning...Sinn är som den där lite halvkorkade och inte särskilt populäre kompisen som man ändå helst skulle vilja ha bredvid sig i en skyttegrav.