Sin(n)ister as in evil ??U1 är inte heller et dumt val! Välkommen till oss Sinnister förresten!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sin(n)ister as in evil ??U1 är inte heller et dumt val! Välkommen till oss Sinnister förresten!
Sin(n)ister as in evil ??
Det är faktiskt helt sant! Av dem trådarna jag läst iallafall.Tvärtom....det här är den vänligaste tråden på KS
Tvärtom....det här är den vänligaste tråden på KS
Beror det på avsaknad av Sinn hos vissa av våra forumprofiler?Tvärtom....det här är den vänligaste tråden på KS
Det tror jag kan spela in.Beror det på avsaknad av Sinn hos vissa av våra forumprofiler?
Den är ju både brutal och cool faktiskt. Frågan om den oranga färgen skulle bli ett irritationsmoment efter ett tag?Jag har redan mjuknat något nu när jag har läst Sinn´s ändamålsbeskrivning av klockan
"Designed for the air rescue service.
The count-up inner rotating bezel enables quick and easy reading of the “platinum ten minutes” and “golden hour”.
Easy to clean and sterilise thanks to removable strap and rotating bezel."
Den är ju både brutal och cool faktiskt. Frågan om den oranga färgen skulle bli ett irritationsmoment efter ett tag?
Oj, vad den såg uppblåst ut.Ja ni kära Sinn-vänner. Så är då Ezm12 släppt och det är inte så att jag ställer mig upp och jublar direkt. Kanske att utseendet kommer att växa på en, och självklart är det lite farligt att uttala sig kategoriskt emot innan man har haft den på armen. Sinn´s egen bild på hemsidan var i alla fall bra mycket bättre än den som först dök upp från Basel.
Här är väldigt intressant läsning om samtliga mission timers.
http://www.sinn.de/de/20JahreEinsatzzeitmesser.htm
Så här spontant känns det som lite utav en besvikelse med årets presentationer av Sinnklockor.
Ezm12 förstår jag nog inte riktigt än, men jag gillar inte utseendet.
356 med vita tavla och bead of rice är ju snygg. Skulle passa utmärkt på fruns handled. Inte min.
Den vita 104:an var också snygg men... Nja... jag vet inte... Vi får ge det lite tid...
240 st gz var ju cool med tidvattensavläsning (?)
Nä, jag får backa där. U1:an är 14,3 mm på höjden och det ser VÄLDIGT lustigt ut när frun har den på sin handled. Nu är iofs U1:ans 44 mm inget man skojar bort på en kvinnohandled heller!Jag är ledsen, men jag tror inte en enda dam kommer att vilja bära 15mm på höjden. Det är årets miss från Sinn skulle jag vilja påstå.
Annars håller jag med dig om att "nja" är ordet för detta års Basel, även om jag redan är på väg att omfamna utseendet på Ezm12.
Bland det mest intressanta är ju annars som sagt det nya fästsystemet för gummit som man kan hantera utan verktyg, och det ska bli intressant att se hur det fungerar.
Saknar i år för första gången på länge en shut-up-and-take-my-money-modell från Sinn. Fast EZM 12 är innovativ, och kan möjligen växa i takt med fler foton och ett besök i Sundbyberg.
Sällar mig därmed till kören =)
Nä, jag får backa där. U1:an är 14,3 mm på höjden och det ser VÄLDIGT lustigt ut när frun har den på sin handled. Nu är iofs U1:ans 44 mm inget man skojar bort på en kvinnohandled heller!
Du får vänta till nästa års stora Baselnyhet...Ezm11
Mnjaa.. två "tråk-år" i rad nu från Sinn. Senaste släppet man hajjade till på var EZM 13.
Så vad tror ni blir nästa Sinnsläpp på Basel 2018?
Jag gillade iofs KSK212
Tyckte jag kände igen boettformen...