Vad gillar du den nya, vita 104:an på BoR-länk? För stor?Åh vilket tråkigt släpp av Sinn på dam-sidan. Zzzzzzznark!!
Dom hade inget mer att komma med..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad gillar du den nya, vita 104:an på BoR-länk? För stor?Åh vilket tråkigt släpp av Sinn på dam-sidan. Zzzzzzznark!!
41 mm? Vägguret? Ja - galet stortVad gillar du den nya, vita 104:an på BoR-länk? För stor?
Misstänkte det41 mm? Vägguret? Ja - galet stort
Åh vilket tråkigt släpp av Sinn på dam-sidan. Zzzzzzznark!!
356:an kunde nog få behålla sin storlek. Men som du skrev tidigare så hade det varit mysigt om den legat plattare mot handleden.Jag beklagar och håller med. Tänk om de hade släppt en 32-35mm-variant av 356:n och max 10m på höjden.
Och hur coolt hade det inte varit med en dam-U1:a på 35-36mm
Jag beklagar och håller med. Tänk om de hade släppt en 32-35mm-variant av 356:n och max 10m på höjden.
Och hur coolt hade det inte varit med en dam-U1:a på 35-36mm
Exakt! Exakt. Exakt. Kan inte hålla med mer. Hur svårt ska det vara?!
Ska vi starta en qickstarter du och jag och göra grymma små klockor?
"Daughters of Sweden" konceptet är klart!
Ok på krokodil såg den riktigt trevlig ut.
Ja, den är kalassnygg....ovanifrån. Det gör det ju än mer irriterande då jag annars till och med skulle kunna tänka mig att välja en 38,5mm 356 före 103.
Fast det är ju problemet för majoriteten av alla kronografer och (tyvärr) en stort portion dykare, de är på tok för jävla höga.
Vad snyggt, jag har snöat in på 103, men undrar om det kanske börjar vända...
Läder på
Läder på
Håller med! Jag var ju lite tvek på Sinnklockor med de jättestora siffrorna... Men.... Det ser ju rätt bra ut onekligen!Vad snyggt, jag har snöat in på 103, men undrar om det kanske börjar vända...
Håller med! Jag var ju lite tvek på Sinnklockor med de jättestora siffrorna... Men.... Det ser ju rätt bra ut onekligen!
Vad tror Sinnisterna om en lite passaround? Är det dags snart kanske?
Jag är lite småsugen att testa den nya 240:n.
Oj, det blev fel.
Vad tror ni? Någon som är sugen?
Om vi är 15 pers så blir det ju en tusing var ca.
Hmm.... Var fick du idéen att ha olika band på U1:an månntro?Jag vet inte om det beror på slitna bandstift eller handhavandefel bakom verktygen, /troligtvis det senare), men jag får inte loss länken.
Tur att man har nära till Erikson och att de har lämnat några tappra kvar i butiken så att det är öppet trots Basel.
Hmm.... Var fick du idéen att ha olika band på U1:an månntro?
https://klocksnack.se/threads/den-stora-tråden-om-sinn.45897/page-35#post-1775576
Ta det röda bandet klockan 6 bara så blir det nog bra!
När jag ser den här bilden blir jag sugen att åka hem och byta till U1!
Tre favvoklockor i samma bild!
I KNOW RIGHT!!Tre favvoklockor i samma bild!
Dude. Du får ett försök när du kommer hem. Allt gott. Och du har helt rätt IMO. Den bör vara med!Typiskt att man inte är hemma så att jag kunde sluta cirkeln