• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Moorflax

Patek
2-Faktor
Åh vilket tråkigt släpp av Sinn på dam-sidan. Zzzzzzznark!!

IMG_8016.PNG

Dom hade inget mer att komma med..
Vad gillar du den nya, vita 104:an på BoR-länk? För stor?
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Jag beklagar och håller med. Tänk om de hade släppt en 32-35mm-variant av 356:n och max 10m på höjden.

356-Sa-PILOT-III_V.jpg


Och hur coolt hade det inte varit med en dam-U1:a på 35-36mm :)

IMG_20161125_112001.jpg
356:an kunde nog få behålla sin storlek. Men som du skrev tidigare så hade det varit mysigt om den legat plattare mot handleden.
Min fru har en 38 mm Micke Kors nu och det ser riktigt bra ut på hennes tunna handled.
 

Moorflax

Patek
2-Faktor

Vad snyggt, jag har snöat in på 103, men undrar om det kanske börjar vända...
Håller med! Jag var ju lite tvek på Sinnklockor med de jättestora siffrorna... Men.... Det ser ju rätt bra ut onekligen!

Vad tror Sinnisterna om en lite passaround? Är det dags snart kanske?
Jag är lite småsugen att testa den nya 240:n.

volvo1.jpg

Oj, det blev fel.
240.jpg


240b.jpg


240c.jpg

Vad tror ni? Någon som är sugen?
Om vi är 15 pers så blir det ju en tusing var ca.
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Håller med! Jag var ju lite tvek på Sinnklockor med de jättestora siffrorna... Men.... Det ser ju rätt bra ut onekligen!

Vad tror Sinnisterna om en lite passaround? Är det dags snart kanske?
Jag är lite småsugen att testa den nya 240:n.

volvo1.jpg

Oj, det blev fel.
240.jpg


240b.jpg


240c.jpg

Vad tror ni? Någon som är sugen?
Om vi är 15 pers så blir det ju en tusing var ca.

Hade det varit Volvon så :) 240:n är tyvärr inte min modell...
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Jag vet inte om det beror på slitna bandstift eller handhavandefel bakom verktygen, /troligtvis det senare), men jag får inte loss länken.
Tur att man har nära till Erikson och att de har lämnat några tappra kvar i butiken så att det är öppet trots Basel.

fullsizeoutput_b13.jpeg
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Jag vet inte om det beror på slitna bandstift eller handhavandefel bakom verktygen, /troligtvis det senare), men jag får inte loss länken.
Tur att man har nära till Erikson och att de har lämnat några tappra kvar i butiken så att det är öppet trots Basel.

fullsizeoutput_b13.jpeg
Hmm.... Var fick du idéen att ha olika band på U1:an månntro? ;)
https://klocksnack.se/threads/den-stora-tråden-om-sinn.45897/page-35#post-1775576
Ta det röda bandet klockan 6 bara så blir det nog bra!
 

Tripeiro.

Rolex
2-Faktor
Min 3,5 år gamla 104 är nu hos den vänlige @McGyver för lite kärlek.

Skickades i november till en kostnad av 1000kr ner till Sinn pga att den gick ojämnt, från -40 till +30 sek/dygn, Sinn skulle ha ~3900kr för en service av den. Nej tack till det tänkte jag för en 3.5år gammal klocka som inte var så dyr, fick hem den och den gick max 20sek i stöten. Nej, den ska bort illa kvickt när den är fixad.
 
Topp