Du får göra fler inlägg vet duBildtungt inlägg:
Tänkte skicka upp lite bilder från mitt besök i högkvarteret. Passade på då vi bodde i Frankfurt under F1-helgen. Ingen fancy rundvandring, Sinn kör "factory tours" enbart under enstaka dagar, och alternativet fanns dessvärre inte då jag var nere fredag tom. måndag.
Hur som helst, väldigt trevligt bemötande, och fick möjlighet att prata lite klockor med två kvinnor som tjänstgjorde i deras showroom.
Lite klockor:
Positivt överraskad av 140, jävligt bulkig och tuff:
EZM 13,varför i hela helvetet sålde jag den..?
Blev inget köp dock. Förrän jag sänkt två dunkel bier i stan och insåg att jag satt 100 m från deras butik..
Blev som sagt en "billigare" 104 I W till slut, då jag upplever att jag saknar en vit tavla sedan försäljningen av min Tag Hauer Carrera, och den klocka som var tänkt att fylla tomrummet, en Longines Conquest Heritage inte riktigt löser jobbet för mig..
Lite giveaways/merch såg jag till att fixa också, kaffemugg, gympapåse och en keps (men tydligen begränsar KS till 30 foton per inlägg, så..
)
Tack för trevligt litet reportage. Gillar också 140:an. Stöddigt 70-talsstuk liksom. Frän på länk!
Senast ändrad: