Kan inte minnas att det hänt förut, men känns lite trist att det var min dyraste och nyaste klocka.
Å andra sidan är det bara en klocka och går att fixa med bara pengar. Det är trots allt världsliga ting. Skador på en människa är värre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan inte minnas att det hänt förut, men känns lite trist att det var min dyraste och nyaste klocka.
Absolut är det så!Å andra sidan är det bara en klocka och går att fixa med bara pengar. Det är trots allt världsliga ting. Skador på en människa är värre.
Åh fy fan. Jag gick omedelbart in och kontrollerade att vi har drulleförsäkring på hemförsäkringen. Återkom gärna med vad försäkringsbolaget säger.Kan inte minnas att det hänt förut, men känns lite trist att det var min dyraste och nyaste klocka.
Ursäkta om jag är trög men på vilket sätt påverkade bandet AR-behandlingen? Fattar inte... Menar du att casebacken är AR-behandlad?Testar U50 på blått MN från Geckota. Samma band med vilket jag lyckades repa min AR-beläggning på 556an innan jag insåg vad jag höll på med... men ville ändå testa nåt blått. Blå är ju favoritfärg men tycker inte nåt av mina olika blåa band har varit snygg på någon klocka alls... vet inte varför .
Haha, nej inte lätt att förstå... Men grejen var att sättet jag tog av mig bandet satt i muskelminne från mitt Erika's MN som är mycket kortare och anpassat efter min handled. Det gjorde att när jag tog av mig klockan med geckota-MN på det sättet så sprätte flärpen med spännet iväg och slog i glaset.Ursäkta om jag är trög men på vilket sätt påverkade bandet AR-behandlingen? Fattar inte... Menar du att casebacken är AR-behandlad?
Testar U50 på blått MN från Geckota. Samma band med vilket jag lyckades repa min AR-beläggning på 556an innan jag insåg vad jag höll på med... men ville ändå testa nåt blått. Blå är ju favoritfärg men tycker inte nåt av mina olika blåa band har varit snygg på någon klocka alls... vet inte varför .
Ursäkta om jag är trög men på vilket sätt påverkade bandet AR-behandlingen? Fattar inte... Menar du att casebacken är AR-behandlad?
Jag vet inte hur Sinn gör idag. Är taggen som på bild är det vår, om inte så har de en nyframtagna.Så de enda Sinn med tag är de som köptes från er? Eller kör de med tag på vissa modeller fortfarande?
När kommer UX 50 SDR GSG9 Tegimented då? Den hade jag velat se i katalogen.Du får spara bandet tills U50 B kommer nästa år
Efter det som hänt @Rymdkatten blir jag nervös när såna här bilder läggs upp...Sinn 103 Ti IFR bland trädgårdsmästarens bästa vänner. Zinkskyltar så att man minns vad man har planterat
Wow kommer det en U50B nästa år! Någon som vet ungefär när?Du får spara bandet tills U50 B kommer nästa år
Som en parentes är glaset på baksidan AR-behandlat på insidan
Wow kommer det en U50B nästa år! Någon som vet ungefär när?
Hehe nu har jag inte sett den men poängen med Vanta svart skall ju vara just att den inte reflekterar ljus alls så den är nog svartare.. vad gäller "normal" svärta är 556an o GS sbgn003 dom överlägset svartaste jag haft.Det skulle vara kul att se hur 556I står sig mot Mosers vantasvarta varianter
Kanske behövs något blått i klockan som plockar upp färgen i bandet?Testar U50 på blått MN från Geckota. Samma band med vilket jag lyckades repa min AR-beläggning på 556an innan jag insåg vad jag höll på med... men ville ändå testa nåt blått. Blå är ju favoritfärg men tycker inte nåt av mina olika blåa band har varit snygg på någon klocka alls... vet inte varför .
Jag tänkte det kunde vara lite kompletterande färger eller nåt, men det är kanske mer orange som är komplement till blå iof...Kanske behövs något blått i klockan som plockar upp färgen i bandet?
Haha okejDet är i allra högsta grad en spekulation från min sida. Så öronmärk inga pengar för den specifika modellen
Vad är det för band?Nåja, svart funkar ju alltid.
Det är ett från cheapest nato straps som de kallar "jubilée nylon".Vad är det för band?
Varje gång jag ser den där modellen tänker jag Igenom min ekonomiska situation. Riktigt snygg.Börjar kännas som en riktigt bra kombo. Hade trott att gummit skulle åka på direkt men det här känns perfekt somrigt
Superfint, verkligen!Det orangea bandet gör sig som allra bäst när solen håller på att gå ner. Klockan strävar mot himlen och dess naturliga habitat