Spoilervarning!
Slutklämmen....längre ner...
" I can't imagine a watch I'd recommend before the U50."
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Spoilervarning!
U50 verkar ju sälja som smör ändå. I alla fall den här första batchen.Det är verkligen synd att Professional inte är ordinarie sortiment. Släng på Seiko-lume och lansera en U50 Professional så skulle Sinn ha en storsäljare.
Finns 8 st på C24 just nu.U50 verkar ju sälja som smör ändå. I alla fall den här första batchen.
Hur skiljer den sig från vanliga U1?Det är verkligen synd att Professional inte är ordinarie sortiment. Släng på Seiko-lume och lansera en U50 Professional så skulle Sinn ha en storsäljare.
https://www.hodinkee.com/articles/run-silent-run-deep-diving-with-the-sinn-u1-professionalHur skiljer den sig från vanliga U1?
Det är verkligen synd att Professional inte är ordinarie sortiment. Släng på Seiko-lume och lansera en U50 Professional så skulle Sinn ha en storsäljare.
Hur skiljer den sig från vanliga U1?
Gillar konceptet.Som @Dr. D skriver ovan, plus att kronan är placerad kl. 10 och inget datum. Och annan färgsättning då så klart
Wooow vilken bild och ja det gör denDen här bilden beskriver tavlan på 556i ganska bra tycker jag.
Den här bilden beskriver tavlan på 556i ganska bra tycker jag.
Tack! Det skulle jag absolut kalla den. Mer pilot än fieldwatch i alla fall.Fin bild! Man blir ju inte mindre sugen på en 556i. Saknar en pilotklocka om man nu kan kalla 556 det.
Fast vill du åt pilot känslan så tycker jag att A modellens 3,6,9,12 tavla med matt bakgrund är betydligt mer flieger. I är dock elegantare, svartare, mer tyskt minimalistisk och ändå toolig.Fin bild! Man blir ju inte mindre sugen på en 556i. Saknar en pilotklocka om man nu kan kalla 556 det.
Fast vill du åt pilot känslan så tycker jag att A modellens 3,6,9,12 tavla med matt bakgrund är betydligt mer flieger. I är dock elegantare, svartare, mer tyskt minimalistisk och ändå toolig.
Jag vet vad jag skulle önska. En no-date 556 I med syringe hands och railroad minute track.Vet inte riktigt vad jag vill åt, men måste säga att jag ändå föredrar 556i. Har divers i överflöd och vill bara ha nåt annat.
Jag vet vad jag skulle önska. En no-date 556 I med syringe hands och railroad minute track.
Ja. Riktigt lyckad, tycker jag. Senaste på eBay var ändå humant prissatt, men han skickade ju inte till Europa. Och den rök rätt snabbt ändå.Då är Isetan så nära som man kan komma. Datumet är så pass diskret på den modellen också, så det kanske du kan stå ut med
Så kan det ju vara men varken A eller I har ju något med dykare att göra så det borde ju inte påverka valet i sig. Båda är hursomhelst väldigt bra...Vet inte riktigt vad jag vill åt, men måste säga att jag ändå föredrar 556i. Har divers i överflöd och vill bara ha nåt annat.
Sant! Det jag ville ha sagt var att det jag är ute efter är nåt annat än en dykare för första gången på länge och att jag sneglat lite på Sinn 556 ett tag. Både A och I är bra, men jag lutar åt I.Så kan det ju vara men varken A eller I har ju något med dykare att göra så det borde ju inte påverka valet i sig. Båda är hursomhelst väldigt bra...
Kör en sinn till vill se fler sinn bilderIn i kaklet med 103 Ti IFR, nu på sailcloth. Sista dagen imorgon. Vi får se om det blir Sinn även nästa vecka
Sant! Det jag ville ha sagt var att det jag är ute efter är nåt annat än en dykare för första gången på länge och att jag sneglat lite på Sinn 556 ett tag. Både A och I är bra, men jag lutar åt I.
103 Ti Sa IFR ?
Hur känns det efter en vecka? Åker den ut på K&S nu?In i kaklet
Hur känns det efter en vecka? Åker den ut på K&S nu?