• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Dr. D

Patek
2-Faktor
Snyggt fångat! Man får en lite smygande domedagskänsla när klockan börjar närma sig 13, jag bytte min dag/datum strax innan igår ☺️



Det är redan en återanvändning av färgsättningen från 103 Sa B E.
1602658242872.png

Riktigt snygg den också! @Jamterik, kanske något att börja leta efter ;)?
 

Dr. D

Patek
2-Faktor
-I maj fick jag väldigt bra respons på frågan om röd eller vit visare. Men min kärlek om Seiko gjorde att jag valde en av de nya Alpinisterna SPB117J1. Mycket bra klocka men jag har saknat tiden då jag hade min första Sinn.

Så nu har jag bestämt mig för en 556i med vit sekundvisare.

Frågan som jag tänker på nu är länken! Är det bara smaksak? Eller den ena länken är bättre än den andra?

Fine-länk Vs H-länk - Vad hade ni valt?

37B7FD8A-3656-40A5-8FFA-623E56652798.jpeg
96870878-F85B-40F8-9DA5-88F5BECAF432.jpeg
Här har du en fin 556:
@Jamterik s är till salu till ett bra pris.

 

Jonteh

Cartier
Längtan efter min Sinn 556I blir bara starkare och större för varje dag som går. Och när man ser allas fina klockor här i tråden så blir längtan bara större... Måste få tillbaka min klocka snart, kan inte Sinn skicka tillbaka den snart så vi kan återförenas.
 

Ohemlig

Omega
Åh, äntligen någon som frågar! Jag har haft min EZM 13 i drygt fyra år, och är hur nöjd som helst. AMA!

Drog ärmen något till vänster för att påminna om hur knapparna sitter till vänster - vilket för min del bara är en fördel:

IMG_7917.jpg
Ahh den är grymt snygg! Tycker med det passar den på något sätt att knapparna sitter åt vänster.
Några andra bilder med andra band?😜
 

Laddsladd

Audemars
2-Faktor
Låg och trålade efter en 103:a på K&S rätt hårt i en dryg månad innan den dök upp. Såklart väldigt glad när man fick fatt på den men kan inte hjälpa att jag känner en viss tomhet när jakten är över.
 

Dr. D

Patek
2-Faktor
Låg och trålade efter en 103:a på K&S rätt hårt i en dryg månad innan den dök upp. Såklart väldigt glad när man fick fatt på den men kan inte hjälpa att jag känner en viss tomhet när jakten är över.
En härlig känsla när det plingar till i mobilen och man ser det är Postnord eller ngt annat transportbolag som vill komma i kontakt :)
 
Topp