Smart, måste testaJag tycker att bilder oftast blir bättre om man höjer boetten något så att det blir en finare rundning mot band/länk. Har ett antal små hjälpmedel till det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Smart, måste testaJag tycker att bilder oftast blir bättre om man höjer boetten något så att det blir en finare rundning mot band/länk. Har ett antal små hjälpmedel till det
Det måste väl ändå vara höjden av besvikelse att komma på att @ERIKSON URHANDEL har stängt på söndagar. Hur kan dom?Hoppade in i bilen glatt imorse för att bege mig till Sumpan för att hämta ut min Sinn 556I på @ERIKSON URHANDEL . Kom på när jag rullat tjugo meter att det är söndag... bättre lycka nästa gång eller vad säger man...
Bifogar en bild för att visa hur det kunde sett ut idag
Jaa det var lite jobbigt förs själen att inse att de har stängt på söndagar. Tycker de borde ha öppet på söndagar så fler slipper hoppa in i bilen och rulla tjugo meterDet måste väl ändå vara höjden av besvikelse att komma på att @ERIKSON URHANDEL har stängt på söndagar. Hur kan dom?
Dom kunde åtminstone ha jouröppet för sinnisterJaa det var lite jobbigt förs själen att inse att de har stängt på söndagar. Tycker de borde ha öppet på söndagar så fler slipper hoppa in i bilen och rulla tjugo meter
;-( sorryHoppade in i bilen glatt imorse för att bege mig till Sumpan för att hämta ut min Sinn 556I på @ERIKSON URHANDEL . Kom på när jag rullat tjugo meter att det är söndag... bättre lycka nästa gång eller vad säger man...
Bifogar en bild för att visa hur det kunde sett ut idag
Riktigt sköna goggles!Testade stålmannens fototips med 104:an
Grymt bra tipps Nu kan jag plåga tråden flera månader tillSamma metod på jordgloben. Gäller bara att hitta bra balans
Här har det varit allvar sen i tidigt i våras, sitter så gott som isolerad på landet, leker med saltvattens fiskar och köper klockorEn helg med alldeles för mycket skyddsmask 90 avklarad och klockan åker på igen! Eftersom alla undrat över U50:s tidshållning (vi är väl inte BARA utseendefixerade eller?) så kan jag glatt meddela att den mäter in på för klassen rätt suveräna +0.98 s/dygn hittills.
Nu hoppas vi att den siffran står sig men inte covidstatistiken! Jag vädjar klockvänner, ta den här skiten på allvar nu mer än någonsin! Önskar er en fin kväll!
Japp!
Tack för ditt och dina kollegors slit.En helg med alldeles för mycket skyddsmask 90 avklarad och klockan åker på igen! Eftersom alla undrat över U50:s tidshållning (vi är väl inte BARA utseendefixerade eller?) så kan jag glatt meddela att den mäter in på för klassen rätt suveräna +0.98 s/dygn hittills.
Nu hoppas vi att den siffran står sig men inte covidstatistiken! Jag vädjar klockvänner, ta den här skiten på allvar nu mer än någonsin! Önskar er en fin kväll!
Tack, ingen fara, det är ju vårt jobb Men tack för att ni hjälper till!Tack för ditt och dina kollegors slit.
En helg med alldeles för mycket skyddsmask 90 avklarad och klockan åker på igen! Eftersom alla undrat över U50:s tidshållning (vi är väl inte BARA utseendefixerade eller?) så kan jag glatt meddela att den mäter in på för klassen rätt suveräna +0.98 s/dygn hittills.
Den ser betydligt piggare ut med C-vitaminEn tub C-vitamin under funkar också
Aahhrg har jag inte sagt att inte visa den på länk.... blir för dyrt. Skämt åsido, mycket vackert.Mer B-Uhr!
Nämren Grattis! När flög den in?Mer B-Uhr!
Just det!Tack, har nog vart dålig med att posta bilder på ett tag kanske men den flög nog in för ett par månader sedan. Vi var ju 2-3 på tråden som högg varsin närapå samma månad tror jag.
Dom har alltså äntligen öppnat igenÄntligen är den tillbaka tack @ERIKSON URHANDEL för all hjälp.
Haha japp de förstod nog min besvikelse igår när jag satt i bilen så de öppnade idag vid 09:30 för att jag inte skulle bli deprimeradDom har alltså äntligen öppnat igen
Så jäkla bra!En dag till...
Knep du en?U1 C har sålt snabbare än vad jag trodde. Finns ca 20 ex kvar. Riktigt fin, men snålt och lite märkligt att inte inkludera gummi eller länk i en limiterad dykarmodell. Nu är den ca 200€ dyrare än den vanliga svarta på läderband, så varför inte inkludera gummi/länk och lägga på ytterligare 200€ på priset.