Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är den tegimenterad ?När gav du din fru en ring sist?
Julklappstips från Sinn Japan
Sinn DEPOT Shibuya store will start selling Sinn rings from 12/1 (Tuesday) to commemorate the 1st anniversary of its opening. Made by Eduard G. Fidel of Germany, it is palladium silver.Är den tegimenterad ?
Är den snygg ?Det är nog den märkligaste Sinn jag någonsin sett.
Det kan säkert någon annan svara påÄr den snygg ?
En SINN kaffekoppDet kan säkert någon annan svara på
Jag kan förstå och till och med köpa en nyckelring, keps, t-shirt eller kaffekopp med logga på något jag gillar men en ring?
Men säkert ett fint hantverk!
Har lite svårt när man försöker dra det här med varumärken för långt. Hoppas de lägger ner det snarast. Tycker dessutom den ser fånig ut tbhNär gav du din fru en ring sist?
Julklappstips från Sinn Japan
Vi får tänka på att det är i Japan- kanske helt normalt där.Har lite svårt när man försöker dra det här med varumärken för långt. Hoppas de lägger ner det snarast. Tycker dessutom den ser fånig ut tbh
Välkommen till Japan, är inte det minsta förvånad (sen om det är bra eller inte är en annan fråga....)Har lite svårt när man försöker dra det här med varumärken för långt. Hoppas de lägger ner det snarast. Tycker dessutom den ser fånig ut tbh
Den där måste vara så bekväm.Sinn 809
Här har du en 900 du kan provaLängtar efter att få testa 900 på armen, den är ganska stor så måste känna på den. Sedan är Emz serien fina. Kikar på emz13. Gillar ju även utseendet på FFD.
Som sagt, det finns mycket fint att kika på
Jo har kikat på den eller iaf samma modell. Men 44 mm måste provas på armen. Sedan vill jag ha fine-länken tror jagHär har du en 900 du kan prova
Sinn 900 Flieger S GMT Chronograph Automatik Stahl Herrenuhr Ref. 900 NP: 3540 € | eBay
Finden Sie Top-Angebote für Sinn 900 Flieger S GMT Chronograph Automatik Stahl Herrenuhr Ref. 900 NP: 3540 € bei eBay. Kostenlose Lieferung für viele Artikel!www.ebay.de
Herregud vad grym den är.. försöker själv nöja mig med en klocka per märke men 809 och U50 kan bli vad som spränger den planen.Sinn 809
Gillar klockan, hatar löpning! Men om du springer så kan jag ta hand om uret under tiden... ;-)38min löpning med 158, bra start på helgen.
Vem behöver en "active" klocka liksom38min löpning med 158, bra start på helgen.