• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tycker att @yonsson ´s Stowa-köp var riktigt bra och är lite sugen själv. Fin tillverkare med många bra modeller. Har velat ha en Big Crown Flieger ett tag.
GRYM klocka! Sjukt mycket klocka för pengarna egentligen. Måste dock jaga min ultimata duo så den kanske ryker. Dock bara för att i så fall beställa en graverad Stowa också längre fram.
 

perhog

Audemars
2-Faktor
Längtar efter att få testa 900 på armen, den är ganska stor så måste känna på den. Sedan är Emz serien fina. Kikar på emz13. Gillar ju även utseendet på FFD.
Som sagt, det finns mycket fint att kika på
Den är något större än Breitling Navitimer som trots sin storlek känns helt ok på armen. men vist är den snygg.. Vi får övertala @ERIKSON URHANDEL att ta hem några lite större "kläm" exemplar
 

HSK

Patek
2-Faktor
Rolex Explorer II: "Något sämre än en Sinn 103" 😁
 

Jonteh

Cartier
16063718972093188629020734289995.jpg


Dags för veckans sista arbetsdag
 

Ironlung

Cartier
2-Faktor
En extra hyllning till Sinn: köpte 104an i sommras. Då gick den ca + 10 sek. Efter blästrings jobbet går den + 1 sek. Del av jobbet var att göra en genomgång av klockan så blästringen inte "förstörde" något. Kul att de gör så noggrant arbete att den kommer tillbaka bättre i alla avseenden!
 

perhog

Audemars
2-Faktor

Olipheus

Rolex
2-Faktor
Då har man löst en biljett att få posta här i tråden antar jag :) Min första Sinn, riktigt trevlig!
Har ni tips på nåt bra gummi till den?
FFDDCBD1-499F-4BE1-B167-0E736A5B9F44.jpeg

Sinns egna borde vara i särklass bäst för den! :)

Jag vet inte om det går att köpa direkt från Sinns hemsida, men det borde inte vara något problem att kontakta dem för ett köp. U50:n säljs på gummi.
 
Topp