Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har ingen bra lumebild på 856 B-uhr så lånar en. Att sova med den och fundera ut vad klockan är i mörker är inte helt lätt!
Timvisaren syns betydligt sämre än minut och sekundvisaren så brukar bli lurad. Så här ser inte min ut mitt i natten
Och efter fem timmar i mörkret?Så här ser min 856 B-Uhr ut.
Nä, det är ju bara störigt.Vem behöver en "active" klocka liksom
Menade alltså ngn ny som mäter och berättar AlltNä, det är ju bara störigt.
Nä, vad ska man med den infon till om man inte är sjuk?Menade alltså ngn ny som mäter och berättar Allt
Tycker flera i min närhet är besatta av att kolla puls, stressnivå, blodtryck, steg, mm..
Allt ska mätas.
Var är EZM??samma till dig!
Jag tycker att den ska upp på länk nu!Längtar till sommaren.
Då ska den upp på h-länken
Fick vila, meckade med Fine länken på 104;an, saknar microjustering på den, varför gör man det så djävla svårt!!! Bytte bitar fram och tillbaka, nu är den 95% ok. Hade velat kunna få den 2-3mm större.....Var är EZM??
Saknar alla Sinns fine-länkar microjustering?Fick vila, meckade med Fine länken på 104;an, saknar microjustering på den, varför gör man det så djävla svårt!!! Bytte bitar fram och tillbaka, nu är den 95% ok. Hade velat kunna få den 2-3mm större.....
Utan att vara expert på området ger en snabb googling att det är så! Fler än jag som är lätt irriterade över det faktumet.Saknar alla Sinns fine-länkar microjustering?
Synd. Tycker det är viktigt att kunna ställa in. Har en annan klocka som man får justera med halvlänkar. Får den aldrig att sitta riktigt bra vilket gör att den används mindre.Utan att vara expert på området get en snabb googling att det är så! Fler än jag som är lätt irriterade över det faktumet.
Men nog har den halvlänk iaf? Det kan gå att finjustera genom en kombination av flera halvlänkar ist f hela länkbitar.Fick vila, meckade med Fine länken på 104;an, saknar microjustering på den, varför gör man det så djävla svårt!!! Bytte bitar fram och tillbaka, nu är den 95% ok. Hade velat kunna få den 2-3mm större.....
Japp, det har den! Om jag ser rätt så är det tre olika länkbredder, men den på 2-3mm saknar jag!Men nog har den halvlänk iaf? Det kan gå att finjustera genom en kombination av flera halvlänkar ist f hela länkbitar.
Snyggt! Du får posta i bund-tråden ocksåJag ska ge bundet en chans. Första gången faktiskt. Utlåtande kommer.
Ser coolt ut iafJag ska ge bundet en chans. Första gången faktiskt. Utlåtande kommer.
Jeezeez vad fin den ärGlad advent på er allihopa! Ingen julkänsla än så vi fortsätter med U1SE
Dito på din PVD!Jeezeez vad fin den är
Samma här!Jösses!
Iiiih - har köpstopp på flera klockor - någon annan kan bli lycklig!
Avslutad - Sinn 857
Hej! Säljer min Sinn 857 från 2017. Perfekt skick, inga hairlines på boetten överhuvudtaget pga tegimenteringen, och jag hittar inte heller några skador på vridringsinlägget. Inte använd mycket. Fuktkapseln är någonstans mellan vit och ljusblå (se bild). Fullset med länk, Sinn-läderband, och...klocksnack.se
Tack Blir inte ledsen om ingen köper den om man säger så Kanske får stannaDito på din PVD!