Moody
Guld
Vad tar han för det? Väldigt dåligt med urmakare här.Poleringsmaskin hos Erikson .
Om du vill så kan du skicka den till mig så tar jag den dit igen. Om de finns ont om urmakare där du bor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad tar han för det? Väldigt dåligt med urmakare här.Poleringsmaskin hos Erikson .
Om du vill så kan du skicka den till mig så tar jag den dit igen. Om de finns ont om urmakare där du bor.
Jag skickar ett SMS så löser vi det!Han gör det gratis om man är snäll. Hör också om du kan skicka den direkt.
Ledsen om det blir extrajobb för dig. Jag står givetvis för fraktkostnader och ev poleringsavgifter. Du ska ju få va helt nöjd.
Yes!NDC strap?
Som jag skrev i hans referenstråd så är han enkelt den bästa jag haft att göra med än så länge på KS!Alltid roligt att se att den goda KS-andan lever @Wydestream och @AdrianO
Kanske länk!!!?!!Vilken kameleont! Det blir svårt att välja band...
Kvistvik nubuck
Hodinkee kalv
Kvistvik kalv
Mitt val av originalband
Sinn kalv
Singular Straps nato
Berno nato
WS!
Tack igen @ERIKSON URHANDEL för denna Sinn 103!
Men dålig syn börjar jag tydligen få... Skiftningen e tydlig på din bild om de e den vid klockan 4-5 ca. Inte tänkt på den alls.Som jag skrev i hans referenstråd så är han enkelt den bästa jag haft att göra med än så länge på KS!
På bilden jag laddade upp så syns bara en del av det, det är mycket värre IRL.Men dålig syn börjar jag tydligen få... Skiftningen e tydlig på din bild om de e den vid klockan 4-5 ca. Inte tänkt på den alls.
På allvar! Ska se om jag kan få till en bra bild.På allvar?!
Grattis till ett fint köp! Bra val av originalband ocksåVilken kameleont! Det blir svårt att välja band...
Kvistvik nubuck
Hodinkee kalv
Kvistvik kalv
Mitt val av originalband
Sinn kalv
Singular Straps nato
Berno nato
WS!
Jaha @Ernesto här är man förbi ditt jobb för en artighetsvisitoch du är inte där, Grattis i alla fallVilken kameleont! Det blir svårt att välja band...
Kvistvik nubuck
Hodinkee kalv
Kvistvik kalv
Mitt val av originalband
Sinn kalv
Singular Straps nato
Berno nato
WS!
Jaha @Ernesto här är man förbi ditt jobb för en artighetsvisitoch du är inte där, Grattis i alla fall
Har samma kombo, tycker att bandet är som gjort för den klockan!Yes!
Med borstat Sinnlås.
Har samma kombo, tycker att bandet är som gjort för den klockan!
Letar däremot efter ett sånt lås, gissar att ditt lås är 20 mm? Var fick du tag i det och vad kostar det?
Jag får kanske göra det!@ERIKSON URHANDEL kolla med dem!
Bandet är 20/18.
Vilken kameleont! Det blir svårt att välja band...
Kvistvik nubuck
Hodinkee kalv
Kvistvik kalv
Mitt val av originalband
Sinn kalv
Singular Straps nato
Berno nato
WS!
Mm...det är bog mitt med nu när jag tittaJag får kanske göra det!
Undrar om vi har likadana band för mitt är 20 hela vägen?
Men du har bökat dit ett 18mm spänne?Mm...det är bog mitt med nu när jag titta
Näe jag har fel. Den är 20. Det är mitt gummi och Sinn fjärillslås som är 20/18.Men du har bökat dit ett 18mm spänne?
Tack för klargörandet, då ska jag försöka komma över ett 20 mm spänneNäe jag har fel. Den är 20. Det är mitt gummi och Sinn fjärillslås som är 20/18.
Förlåt.
Vilken kameleont! Det blir svårt att välja band...
Kvistvik nubuck
Hodinkee kalv
Kvistvik kalv
Mitt val av originalband
Sinn kalv
Singular Straps nato
Berno nato
WS!
Riktigt bra klocka det där!Vilken kameleont! Det blir svårt att välja band...
Kvistvik nubuck
Hodinkee kalv
Kvistvik kalv
Mitt val av originalband
Sinn kalv
Singular Straps nato
Berno nato
WS!
Riktigt bra klocka det där!
Jag har bara kört min på länk men blev helt klart inspirerad att testa NATO. Grönt var riktigt snyggt!
Dum fråga kanske men WS?
Så klart Tack!Vi trivs ihop! Våga nato!
Ingen dum fråga alls. WS = wrist shot
Alltid roligt att se att den goda KS-andan lever @Wydestream och @AdrianO
Nu har jag "lurkat" runt på det här forumet i omkring två år (utan att bidra så mycket själv) och jag måste säga att det är här i Sinn-tråden samt i ryss-tråden som det är bäst stämning. Ställer man en fråga i vissa andra trådar så är det inte säkert man får svar alls eller så blir man typ dumförklarad.Vi trivs ihop! Våga nato!
Ingen dum fråga alls. WS = wrist shot