D
Deemfo
Guest
Ja vill också ha den I metalBra prioriterat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja vill också ha den I metalBra prioriterat
Vad blev det?Självdisciplin? Jag?
En variant av frun i metall? Får mig osökt att tänka på roboten Matilda Järndotter i Dr Snuggles.Ja vill också ha den I metal
HahaaEn variant av frun i metall? Får mig osökt att tänka på roboten Matilda Järndotter i Dr Snuggles.
Tycker det är jättebra matchning med det bandet och 856B-uhr. Stitchningen .Dricker kaffe efter simtur
Efter ha gjort en empirisk studie över inlägg så är den absolut vanligaste följdfrågan efter inlägg;Semester slut. För att matcha dagens klädval åkte brunläder på.
Jag brukar nästan alltid skriva ut det och gjorde nu en test . Royalstraps premiumserie, Saint Tropez Vintage Bold färg Espresso.Efter ha gjort en empirisk studie över inlägg så är den absolut vanligaste följdfrågan efter inlägg;
Vad är det för klockband?
Vad är det för ref?!Jag brukar nästan alltid skriva ut det och gjorde nu en test . Royalstraps premiumserie, Saint Tropez Vintage Bold färg Espresso.
Den här är Sinn 856.012Vad är det för ref?!
Suveränt!Den här är Sinn 856.012
Bandet; Hirsch Heritage guldbrun
HIRSCH Uhrenarmband Rindsleder "Heritage", 20-24 mm, 2 Farben, neu!
Der Bewahrer traditioneller Handwerkskunst, der durch sein authentisches und ausdrucksstarkes Design den Zeitgeist trifft. Die Oberseite ist aus…waccex.de
Ska inte besudla tråden ,-) Börjar och slutar på C och är tre bokstäverMycket fin trippel! Vad blev det för något annat?
Rolex ?Ska inte besudla tråden ,-) Börjar och slutar på C och är tre bokstäver
Nej nej nej. C är ljusets hastighet, och ström går i ljusets hastighet, och ström begränsas resistans som mäts i Ohm, på tre bokstäver, och förkortas med en grekisk bokstav. Han har köpt en Omega!Rolex ?
Eller en som ersatte OXXXANej nej nej. C är ljusets hastighet, och ström går i ljusets hastighet, och ström begränsas resistans som mäts i Ohm, på tre bokstäver, och förkortas med en grekisk bokstav. Han har köpt en Omega!
Bra skit, skulle inte tveka på en helborstad quartz med daydate eller en SBS i svart.Ska inte besudla tråden ,-) Börjar och slutar på C och är tre bokstäver
Det där moccat är riktigt trevligt, var hittade du det? Mitt ser plötsligt lite menlöst utNy mellanlandning i hemmet och nytt band i brevlådan. Nu mocka. Hårt som fasen men det reder sig.
Waccex.de.Det där moccat är riktigt trevligt, var hittade du det? Mitt ser plötsligt lite menlöst ut
Riktigt läckert!Ny mellanlandning i hemmet och nytt band i brevlådan. Nu mocka. Hårt som fasen men det reder sig.
God förmiddag i tråden,
1, jag har ingen koll alls på vad 105or kostar.
2, jag vet inte ett dugg om detta ur.
Annat än att priset känns bra??
Med tanke på att den är från mars 2022 och enligt säljaren nyskick så är det väl ändå ok men kanske inget klipp?God förmiddag i tråden,
1, jag har ingen koll alls på vad 105or kostar.
2, jag vet inte ett dugg om detta ur.
Annat än att priset känns bra??