Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte 100 perfekt men inte helt dumt hellerHär kommer utlovade bilder på curved end gummi och EZM13.1. Detta var inte tänkt till 13.1 men det känns rätt följsamt och bra faktiskt även om färgen ... njaaa..
På armen känns det ok. Inte alls stelt och det är förböjt nedåt. Tycker dock att Isofrane passar den här klockan bättre estetiskt men det är förstås individuellt.Inte 100 perfekt men inte helt dumt heller
Du har väl KNAPPT fått hem första?Självdisciplin? Jag?
Den har suttit på i två hela dagar redan! Idag var det första badturen. Gick fintDu har väl KNAPPT fått hem första?
Vilken blir nummer 2 då?
Det får du se på tisdag, om NordPosten sköter sig.Vilken blir nummer 2 då?
Grymt fint läder!Bekvämt!
Har du renoverat ihjäl dig? Av bilderna i <den andra tråden> att döma, har ni ju ett vackert hem redan idag?Idag står husvisning på agendan. Ska bli spännande att se hur många som är sugna på att flytta i slutet av semestern.
Tack - recycling av @R.Capac ´s Hirsch Heritage.Grymt fint läder!
Tack. Ja, på något sätt är det svårt att koppla av och njuta när man har lagt så mycket tid på huset.Har du renoverat ihjäl dig? Av bilderna i <den andra tråden> att döma, har ni ju ett vackert hem redan idag?
Den skulle kunna vara tråkig men 556:an är så fulländat clean att den helt enkelt står över det!Tack. Ja, på något sätt är det svårt att koppla av och njuta när man har lagt så mycket tid på huset.
Nu firar vi att juli snart är slut.
Skulle gärna vilja se 856 med 556I blåa tavlan men utan datumDen skulle kunna vara tråkig men 556:an är så fulländat clean att den helt enkelt står över det!
Skulle gärna vilja se 856 med 556I blåa tavlan men utan datum
L.E - med datum, lånad bild.
”Tyvärr” blev det tillskott i en annan tråd då Sinns leveransförmåga kombinerat med min tjurighet över att inte ha kronan klockan tre gjorde att det inte fanns nått att köpa
Mycket fin trippel! Vad blev det för något annat?”Tyvärr” blev det tillskott i en annan tråd då Sinns leveransförmåga kombinerat med min tjurighet över att inte ha kronan klockan tre gjorde att det inte fanns nått att köpa
Är ändå rätt ”nöjd” med min Sinntrippel just nu.
Men tids nog blir det nog en EZM2 eller en 856 UTC med destro-mod…
@Deemfo Var inte du sugen på en u50?Här är min trippel
Men byter som sagt gärna min 556 i b mot en blå 856
Har just nu möjlighet att köpa en blå U50, så om nån vill plocka min svarta U50 så lyssnar jag.....
Sjukt nöjd med min trio trots allt
Jo men måste nog avvakta med den utgiften för att behålla frun@Deemfo Var inte du sugen på en u50?
Bra prioriteratJo men måste nog avvakta med den utgiften för att behålla frun