• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Newae

Breitling
Ni som kan, finns det några svenska butiker som har de modellerna om man vill prova? Erikson verkar sälja dem men jag vet inte om de har i butik?
Annars är det köp direkt från Sinn som gäller eller? Hittade SeriousWatches och classic-watch.de men vet inte om det är pålitligt om ens priset är bättre.
 

vanman

Rolex
2-Faktor
Ni som kan, finns det några svenska butiker som har de modellerna om man vill prova? Erikson verkar sälja dem men jag vet inte om de har i butik?
Annars är det köp direkt från Sinn som gäller eller? Hittade SeriousWatches och classic-watch.de men vet inte om det är pålitligt om ens priset är bättre.
@ERIKSON URHANDEL kan du lita på, dom har de ”vanligaste modellerna hemma och tar hem från övriga sortiment utan köptvång om du vill prova. Dom är snabba att svara på alla ”kanaler” så bara att du hör av dig till dom!
 

Laddsladd

Audemars
2-Faktor
Ni som kan, finns det några svenska butiker som har de modellerna om man vill prova? Erikson verkar sälja dem men jag vet inte om de har i butik?
Annars är det köp direkt från Sinn som gäller eller? Hittade SeriousWatches och classic-watch.de men vet inte om det är pålitligt om ens priset är bättre.
Som @vanman skriver, Erikson är den enda butiken i Sverige.

Care of carl är också ADs men har ingen butik (och antar jag, ingen direkt kunskap) Däremot kan de emellanåt hålla lägre priser än Erikson så vill du köpa nytt kan det vara värt att jämföra.
 

Laddsladd

Audemars
2-Faktor
Kört grabben och hans kompis till Jumpyard. Då kan man likaväl jobba av lite 💰💰
FEC68685-FE2E-417D-AA18-9CDD166081E0.jpeg
 

vanman

Rolex
2-Faktor
nu blev jag nyfiken, färg på lumen och alltså inte bara index? Har du ngn lumebild att bjuda på? 😊
Det är inte nämnvärd skillnad i mörker skulle jag säga. Kanske borde använt ett annat ord än lume för färg på index. 🤔 Men det känns ändå rätt vedertaget med E-lume/Vintagelume för att beskriva det jag menade…
 

SpejsMan

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Riktigt bra pris på denna skulle jag säga.

Det var det, men man ska ju vara snabb oxå!
Dyker alltid upp för få av det man söker...
 
Topp