Du kommer ångra dig!Funderar lite på att sälja den här även om jag misstänker att jag kommer ångra mig, har blivit så efter tidigare Sinn försäljningar. Men som vanligt är det massa nytt som lockar.
Är någon intresserad är det bara att höra av sig![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du kommer ångra dig!Funderar lite på att sälja den här även om jag misstänker att jag kommer ångra mig, har blivit så efter tidigare Sinn försäljningar. Men som vanligt är det massa nytt som lockar.
Är någon intresserad är det bara att höra av sig![]()
![]()
Ja jag är lite rädd för det! Får sälja något annat för att finansiera fler klockköp. Huset ligger illa tillDu kommer ångra dig!![]()
Köptankar har man väl alltidTack! Den känns precis som en U50, eftersom den ju praktiskt taget är en U50Men, det jag fastnade för är dels urtavlan, dels hur snyggt polerad boetten är! Det känns så olikt Sinn.
U15 ger en mycket mer... elegant känsla jämfört med en U50 som jag tycker är väldigt mycket tool-watch.
Är du i köptankar? Kan rekommendera!
![]()
Läckert!Och där blev man visst med ytterligare en SinnHade väntat mig att den skulle vara bra men spontana känslan är över förväntat!
![]()
Hehe det vet jag inte men det är ett armband från Zealande, gjort för U50! Sitter näääästan helt tight med böjda bandstift.Vart köpte du det bandet? Passformen ser perfekt ut mot caset, stämmer det eller är du väldigt duktig på att fota?![]()
Första i tråden? Bra val!!Min senaste Sinn. Lite knubbig men annars otroligt coolKniven ingår inte men kan köpas separat.
![]()
![]()
![]()
Jag tror faktiskt att jag var den förstaFörsta i tråden? Bra val!!
Stencool. Är inte visaren för UTC lite förvirrande, eller missar jag något?Jag tror faktiskt att jag var den förstaJag såg den på Watch Show Finland, provade den på handleden och beställde den direkt.

Jag är också van vid högre kontrast, men man vänjer sig. En röd spets skulle vara välkommen.Stencool. Är inte visaren för UTC lite förvirrande, eller missar jag något?![]()
Bomba gärna på med bilder i olika vinklar annars blir min väntan väääldigt långTack! Den känns precis som en U50, eftersom den ju praktiskt taget är en U50Men, det jag fastnade för är dels urtavlan, dels hur snyggt polerad boetten är! Det känns så olikt Sinn.
U15 ger en mycket mer... elegant känsla jämfört med en U50 som jag tycker är väldigt mycket tool-watch.
Är du i köptankar? Kan rekommendera!
![]()
Fin är den, länge sedan man såg den så trodde nästan du flippade den ;-) en riktigt bra sommarklocka!Första klockbytet för dagen och då åker EZM2 på
![]()
Inleder dagen med städning och gräsklippning och vad kan passa bättre än U50 som följeslagare.
Glad nationaldag på er allihopa!
![]()
Lite svårt att klämma på en bara, får se om jag kan hitta på en resa till Berlin 
Exakt det utförandet jag är sugen påLite svårt att klämma på en bara, får se om jag kan hitta på en resa till Berlin
Hur trivs du med den?
Supertuff! Bandet som sitter på passar verkligen. Är det original från Sinn eller från annan tillverkare?Min senaste Sinn. Lite knubbig men annars otroligt coolKniven ingår inte men kan köpas separat.
![]()
![]()
![]()
12-14 känns vält helt sjuk för en begagnad 556Gillade verkligen min 556 med siffrorna på med H länk ångrar jag sålde speciellt som det verkar ha hänt nåt med priserna från ca 8k beg för en 2år gammal till 12-14k
Lite synd hade gärna köpt en 556 igen.![]()