UX är också ganska bastant, kvartsverk till trots.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
UX är också ganska bastant, kvartsverk till trots.
Grymt fint ur. Återigen, varför sålde jag den....UX är också ganska bastant, kvartsverk till trots.
![]()
Tror jag kan ha bild på det ngn stansVerkar som att UX är tyngst i tråden. Kan en 900 på länk ta pallplacering @Laddsladd ?
Ja, den är mycket, mycket bra. Har inte haft något annat på handleden sedan jag fick den.Grymt fint ur. Återigen, varför sålde jag den....![]()
Tvungen att testa. Orkade inte montera länken
![]()
Förvånad att den är så tung ändå?EZM13.1.
![]()
Tänkte beställa lite nya natoband. Vilka är bäst av CNS och Watchwear? Någon som har koll? Likvärdiga i pris.
![]()
Premium PVD Khaki Green
Buy Premium PVD Khaki Green. We make the absolute best looking watch straps. Over 100.000 happy customers since 2012cnswatchbands.com
![]()
Nylon Strap PVD - Grön - Watchwear.se
Klockband av nylon. PVD-behandlat spänne och keepers. Bredd: 18mm / 20mm / 22mm Längd: ca 25cm / ca 27cm Bredd vid spänne: 18mm / 20mm / 22mmwatchwear.se
Ja, jo, men han har tjänat tillräckligt på mig genom åren.Jag hade stöttat forum-medlemmen såklart![]()
Tänkte beställa lite nya natoband. Vilka är bäst av CNS och Watchwear? Någon som har koll? Likvärdiga i pris.
![]()
Premium PVD Khaki Green
Buy Premium PVD Khaki Green. We make the absolute best looking watch straps. Over 100.000 happy customers since 2012cnswatchbands.com
![]()
Nylon Strap PVD - Grön - Watchwear.se
Klockband av nylon. PVD-behandlat spänne och keepers. Bredd: 18mm / 20mm / 22mm Längd: ca 25cm / ca 27cm Bredd vid spänne: 18mm / 20mm / 22mmwatchwear.se
Tack! Ser ut att matcha hårdvaran riktigt bra. Dessutom gillar jag den gröna nyansen bättre på CNS. Så det får nog bli ett par sådana.![]()
![]()
Har CNS-bandet i både 20 och 22, gillar deras premiumband, inte så styvt vilket jag uppskattar.
Många bra LE i Japan.![]()
En ny LE Japanare….Så himla fin..
Håller med. Men så urbota töntigt att göra en vit tavla och kalla den LE och inte göra till ordinarie alternativ.Många bra LE i Japan.
Ngn har snott en Milgauss visare![]()
En ny LE Japanare….Så himla fin..
Tänkte precis samma vid första anblicken. Hann tänka WTFNgn har snott en Milgauss visare![]()
En hommage från Sinn till Rolex-den såg jag inte kommaTänkte precis samma vid första anblicken. Hann tänka WTF![]()