• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Inspirerad av @R.Capac bilder igår slängde jag på ett militärgrönt nato med svart hårdvara.

1000023699.jpg

Fun fact om Sinns svarta hårdvara är att även fjäderpinnen till c-spännet, som inte ens syns för att den är i lädret sas, är svart.
1000010524.jpg
Såklart. Jag menar, hur skulle det se ut om man lyckats undkomma upptäckt hela tiden fram tills man ska byta band på klockan, då helt plötsligt liksom: Där är han! Hade det inte varit för den där ljusa bandsprinten hade vi aldrig spottat honom!
Nu kan du liksom bara glida förbi 🥷

Fun fact om Sinns svarta hårdvara är att även fjäderpinnen till c-spännet, som inte ens syns för att den är i lädret sas, är svart.
1000010524.jpg
Bra attention to detail. Sådana smågrejer går jag igång på. Samma sak när Sinn använder AR på insidan av sina transparenta baklock för maximal insyn.

Dock har jag aldrig fått svarta bandstift till mina länkar eller integrerade silikonband?! Är ändå uppe i fyra olika nu och alla har varit stålfärgade. 😭

Bra attention to detail. Sådana smågrejer går jag igång på. Samma sak när Sinn använder AR på insidan av sina transparenta baklock för maximal insyn.

Dock har jag aldrig fått svarta bandstift till mina länkar eller integrerade silikonband?! Är ändå uppe i fyra olika nu och alla har varit stålfärgade. 😭
Jag är åt det hållet också. Därför jag gillar Sinn. UX tex är extrem. Min har ingen 5000m text på boetten. Stod bara "any reachable depth" i manualen. Såklart skit samma i verkligheten men i love it.

Tillbaka
Topp