• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Mittwoch
1000022299.jpg

Hur många år på nacken har de där?
Ser att gummit börjar se lite ledset ut, mest intresserad av att förstå hur lång tid det det tar.
Om vi ska vara helt ärliga så är det inte gsg9 3000 på bilden utan en annan modell. Men jag har även ett par gsg9.
Precis som du säger så torkar, spricker och släpper gummit ganska snabbt. Kängorna på bilden har jag inte haft mer än 2-3 år och använt långt ifrån varje dag. Mina GSG9 har jag haft i snart 5 år och de ser ännu värre ut.

Om vi ska vara helt ärliga så är det inte gsg9 3000 på bilden utan en annan modell. Men jag har även ett par gsg9.
Precis som du säger så torkar, spricker och släpper gummit ganska snabbt. Kängorna på bilden har jag inte haft mer än 2-3 år och använt långt ifrån varje dag. Mina GSG9 har jag haft i snart 5 år och de ser ännu värre ut.
Nu ska väl inte tråden spåra alldeles, men det låter ju urkass. Mina Meindl Island är i skick som nya nästan och de är nog iaf 5 år gamla skulle jag gissa, förmodligen mer.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp