Haha ditt 900kr-fynd blir bara sjukare och sjukare!Hörde från en lite större instagram som försökt köpa min DS att en asiat på instagram sålde sin 1st Gen Diver för norr om 10k Euro..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha ditt 900kr-fynd blir bara sjukare och sjukare!Hörde från en lite större instagram som försökt köpa min DS att en asiat på instagram sålde sin 1st Gen Diver för norr om 10k Euro..
800 Men det var ju inte dykare, iofs.Haha ditt 900kr-fynd blir bara sjukare och sjukare!
Jag kämpade tappert länge med gav upp vid 33k + prov... Var säker på att jag hade den som i en liten ask med mitt första maxbud på 21500...Hittade den på Kaplans. Wow, vad är det som händer?
https://www.kaplans.se/sv/auktioner/3374/vara/1440957
Äru helt knäpp?Jag kämpade tappert länge med gav upp vid 33k + prov... Var säker på att jag hade den som i en liten ask med mitt första maxbud på 21500...
Kanske, vet inte... Ville ha denÄru helt knäpp?
Vilka är det som bjuder? Asiater?
Tror inte farsan är SÅÅÅ nostalgisk, första gen DS dykare (med ersatt dykring) bytes mot bättre Submariner...
Inte mot en mellanmjölks Sub, din farsas klocka är så mycket roligare.Äru helt knäpp?
Tror inte farsan är SÅÅÅ nostalgisk, första gen DS dykare (med ersatt dykring) bytes mot bättre Submariner...
Nu tänker jag inte åt mina vängnar, så jag är rätt säker på att min far hade varit rätt nöjd med en mellanmjölks Sub i bra skickInte mot en mellanmjölks Sub, din farsas klocka är så mycket roligare.
Äru helt knäpp?
Kanske, vet inte... Ville ha den
För en i grymt skick på GFlänk skulle jag lätt betala 30+ även om jag nog gick lite för långt på denna...
Är iofs jävligt kräsen med skicket så skulle inte betala en bråkdel av det för en med tråkig tavla...
Inte mot en mellanmjölks Sub, din farsas klocka är så mycket roligare.
Nu tänker jag inte åt mina vängnar, så jag är rätt säker på att min far hade varit rätt nöjd med en mellanmjölks Sub i bra skick
25.000, plus/minus nån tusenlapp beroende på tavla och skick.Hallå,
Rolle. 1603, fint skick, opolerarad utan papper och box. Ungerfärligt marknadsvärde?
Tackar!25.000, plus/minus nån tusenlapp beroende på tavla och skick.
Ser typ ut som en Suverän? Värdet är nog mycket beroende på tavlan, men de tillhär de lite dyrare Omegorna.Hej,
Vet någon vad värdet på en sån här Omega kan vara? Jag undrar också vad modellen kallas. Den är ca. 35mm utan krona.
Ser typ ut som en Suverän? Värdet är nog mycket beroende på tavlan, men de tillhär de lite dyrare Omegorna.
Men det är väl ingen suverän enligt folk men är mycket lik, om de inte är likadana. Fin vattentät 40-talare iaf och ref är ju 2383 som du ser i locket.Tack för det snabba svaret!
Ja, det ser ut som en suverän från -40 talet nu när jag bildgooglat.
Men det är väl ingen suverän enligt folk men är mycket lik, om de inte är likadana. Fin vattentät 40-talare iaf och ref är ju 2383 som du ser i locket.
Sorry för OT och tyckande men behåll Eternan, den är så jäkla trevlig ju!Börjar umgås med tanken att skära ner samlingen lite. Funderar på vad jag kan ha mage att lägga ut dessa för. Inga pm med fulbyten och skit nu please
Forumets finaste Eterna. Cal 852 Från 1947 varken militära eller civila märkningar, (helt renslipat baklock).
Ball Quartz PVD-dykare med Poseidon tavla:
Omega 18k guld från mitten på trettiotalet:
Quartzpepsi i kromboett:
Det är inga pengar i det där möget ändå, lika bra att behålla! Köp dig en stadig 16610 och förtidspensionera dig med mig!Börjar umgås med tanken att skära ner samlingen lite. Funderar på vad jag kan ha mage att lägga ut dessa för. Inga pm med fulbyten och skit nu please
Forumets finaste Eterna. Cal 852 Från 1947 varken militära eller civila märkningar, (helt renslipat baklock).
Quartzpepsi i kromboett:
Hade inte kunnat säga det bättre självSorry för OT och tyckande men behåll Eternan, den är så jäkla trevlig ju!
16610? Låter som en sjukdom?Det är inga pengar i det där möget ändå, lika bra att behålla! Köp dig en stadig 16610 och förtidspensionera dig med mig!
Det kliar, fast på ett skönt sätt!16610? Låter som en sjukdom?
Det dummaste jag hört.Det kliar, fast på ett skönt sätt!
Hugger hellre av mig armen än tar på mig en sånDet är inga pengar i det där möget ändå, lika bra att behålla! Köp dig en stadig 16610 och förtidspensionera dig med mig!
Ovanlig hårda ord från både dig och @Aurum, tänk på att det här är vintage-avdelningen!Hugger hellre av mig armen än tar på mig en sån
Att ens skriva 16610 på vintagedelen borde leda till amputation!Ovanlig hårda ord från både dig och @Aurum, tänk på att det här är vintage-avdelningen!
Du har mage du, sälja min framtida 40-års present + mitt arvegods?Börjar umgås med tanken att skära ner samlingen lite. Funderar på vad jag kan ha mage att lägga ut dessa för. Inga pm med fulbyten och skit nu please
Quartzpepsi i kromboett:
Trodde inte quartz och kromade boetter var din grej? Men sätter upp dig på pm-listan när Seihor åker ut!Du har mage du, sälja min framtida 40-års present + mitt arvegods?
Eterna, Omega... Och det vet du mycket väl...Trodde inte quartz och kromade boetter var din grej? Men sätter upp dig på pm-listan när Seihor åker ut!