Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fin, gärna fler bilder på den!
Speedtimer med 7733 sitter runt armen för dagen.
Speedtimer med 7733 sitter runt armen för dagen.
Riktigt fin, gärna fler bilder på den!
är riktigt sugen på en sådan, hade en tidigare men den fick jag aldrig riktigt att funka bra.Guld kronograf.
Har kollat lite på nätet och de är fortfarande billiga.Mycket klocka för pengarna får man.är riktigt sugen på en sådan, hade en tidigare men den fick jag aldrig riktigt att funka bra.
Senaste köpet på till helgen. Pasadena från 1981.
vad skulle du säga ungefärligt pris är för ett bra exemplar ?Har kollat lite på nätet och de är fortfarande billiga.Mycket klocka för pengarna får man.
Ankern kom jag inte helt överens med. Ger istället denna en fare chance tänkte jag. Sen är det nog inte helt omöjligt att jag hamnar i flipp tankar framöver. Suget efter en Viceroy 1163 är bra stortFin! Avtog aversionen mot pvd..?
Svinfet! GrattisNyankommen Mido Multi-Centerchrono med meget uvanlige centrale visere og en helt fantastisk boett.
"sunburst pushers" har jeg hørt dem omtalt
Jeg har ikke set andre på KS, men ved at der er mindst ét medlem, der ejer et par stykker
Ligger två stycken på K&S för 4500, tycker det verkar väldigt rimligt prissatt.En fråga. Vad bör man betala för en Chronographe Suisse 18k i fint skick med Landeron 48 urverk?
Kanske borde höja min?Ligger två stycken på K&S för 4500, tycker det verkar väldigt rimligt prissatt.
Kan bara säga att jag är förvånad att den inte är såld.Kanske borde höja min?
I Sverige brukar de ligga på ca: 5-6 k. I utlandet det dubbla konstig nog.En fråga. Vad bör man betala för en Chronographe Suisse 18k i fint skick med Landeron 48 urverk?
Är BOR-länken 19mm så kan jag befria dig från denFan, jag skulle ju bara ha 2 kronografer
En av drömklockorna. Fantastiskt! Tack för att du delar.Nyankommen Mido Multi-Centerchrono med meget uvanlige centrale visere og en helt fantastisk boett.
"sunburst pushers" har jeg hørt dem omtalt
Jeg har ikke set andre på KS, men ved at der er mindst ét medlem, der ejer et par stykker
Den är 18 mmÄr BOR-länken 19mm så kan jag befria dig från den
Äsch, det var ju syndDen är 18 mm
Är Classicen så ny?Dagens kronografbestånd:
Fyra årtionden, 38mm boetter(åtminstone nästan) med skruvade lock och runda knappar, det är attributen att leta efter i en vintagekrono