Håller med dig till fullo!Nej, jag gillar ju dessa, och sålde en riktig grymming i somras, men kunde inte hålla mig när denna dök upp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med dig till fullo!Nej, jag gillar ju dessa, och sålde en riktig grymming i somras, men kunde inte hålla mig när denna dök upp
Senaste tillskotten...
Hahaha... Försöker så gott jag kan. Letar och spontanshoppar lite överallt, precis som alla andra klocktokarDu är en jävel på att tråla. Var kommer alla roliga klockor från? Ebay typ?
Cool! Vet du när den är ifrån? Storlek?Sinn-chrono
Cool! Vet du när den är ifrån? Storlek?
Ok. Låter som samma boett som min.Tyvärr inte, jag har tänkt att åka med den till Werner på ABC och fråga om han kan öppna den och leta ledtrådar men kanske sent 70-tal.
Den är 40 ex krona, 14,5 tjock och 48 lugg till lugg.
Ok. Låter som samma boett som min.
Sinn-chrono
Annars kan jag tänka mig att befria dig från den mycket sugen på en gammal 103aKan Werner på ABC vara bäst lämpad i Stockholm att ta sig an Sinnen?
Annars kan jag tänka mig att befria dig från den mycket sugen på en gammal 103a
Så det finns en chans alltså?Tack för omtanken, men den stannar garanterat tills det är dags att plocka ner skylten
Så det finns en chans alltså?
När kommer en Minervatråd?Passar på att slänga in en throw-back när vi satt ett gäng på ett tak och drack öl innan vintage-GTGn i maj. Jäkla varm dag med mycket fint mögel. Hade med mig min minerva
Jag har bara 1 vd 712 att komma med, men det lär väl finnas fler. Jag gissar att @Ariste har en del att bidra medNär kommer en Minervatråd?
Fina, speciellt den äldre. Är det Lemania verk i ?Kronograftest...
Fina, speciellt den äldre. Är det Lemania verk i ?
Samma här @Criss Cross, mycket coolt utseende.Ok. Låter som samma boett som min.
Vill minnas att denna modell tillverkades med start runt 1986, så antagligen så är det en sen 80-talare. Men patinan är skön och den ser äldre ut iom det.Samma här @Criss Cross, mycket coolt utseende.
Torde vara ganska samtida som Clark Kents, tidigt 70 tal ?
Fina, speciellt den äldre. Är det Lemania verk i ?
Den vänstra är sent 70-tal/tidigt 80-tal med Lemania 1341 och den högra Valjoux 726.
Vill minnas att du även hade med dig två som delar boett med 103an ovanför..Passar på att slänga in en throw-back när vi satt ett gäng på ett tak och drack öl innan vintage-GTGn i maj. Jäkla varm dag med mycket fint mögel. Hade med mig min minerva
Bra minne du har!Vill minnas att du även hade med dig två som delar boett med 103an ovanför..
Vilken handfull ! Öppen för byte Navigator mot Navigator när som helstVill minnas att du även hade med dig två som delar boett med 103an ovanför..