Landeron 148
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan du inte adoptera mig? Å så köper du en till mig. Lovar att inte vara otacksam det minstaKöpte en till min bror som han aldrig använder, otacksamt!
En mycket trevlig skara därDubbelpostar bild från dagens vintage.
Avslutar min temavecka med en samlingsbild på laguppställningen.
Vintage chronographer
Kul projekt. Jag har aldrig klickat riktigt med Pogue men den varmsilver-tavlade varianten var fin.Några 6139 kronografer
Pouge och vita Explorer2 är din fetish?Några 6139 kronografer
Cool! Ny?38,5mm är bra grejer
Ja och tack! Det lönar sig att tråla ebay Nu får vi bara se hur länge den här stannar...Cool! Ny?
Fynd? Anmäler mitt intresse redan nuJa och tack! Det lönar sig att tråla ebay Nu får vi bara se hur länge den här stannar...
Det kan jag ju inte svara på om du vill köpa den (ja det blev ett fynd). Hojtar när min rastlöshet börjar klia på allvar, det sker ju oftast inom en månadFynd? Anmäler mitt intresse redan nu
Bra skit - här är min.Har snöat in mig på en vintage-kronograf med månfas gärna i guld.
Snubblat över rätt många med valjoux 7734, vilket verkar vara ett bra val(?)
Någon som har fler tips eller något man bör tänka på?
Tissot:
Chronoswiss
Haha alright, härligt! Syftet med min fråga var dock inte att prispressa!Det kan jag ju inte svara på om du vill köpa den (ja det blev ett fynd). Hojtar när min rastlöshet börjar klia på allvar, det sker ju oftast inom en månad
Nej då, tog det inte så Vi får styra en GTG snart så får du peta på den!Haha alright, härligt! Syftet med min fråga var dock inte att prispressa!
Den där hade jag velat kika på någon dag! Hojta gärna om du är ensam och vilsen i StockholmBra skit - här är min.
Absolut! Vore trevligt! Då kan du få peta på mitt radiumvrak ocksåNej då, tog det inte så Vi får styra en GTG snart så får du peta på den!
En inbjudan till negroni på uteplatsen glömmer man inte i första taget - är jag i hufvudstaden slår jag en signal!Den där hade jag velat kika på någon dag! Hojta gärna om du är ensam och vilsen i Stockholm
Haha just jävlar! Nu har jag dock flyttat, men en negroni kan jag nog skaka fram på något trevligt ställeEn inbjudan till negroni på uteplatsen glömmer man inte i första taget - är jag i hufvudstaden slår jag en signal!
Den är riktigt snygg!Bra skit - här är min.
Den är riktigt snygg!
Har du mer info om den?
Fantastiskt, hör av dig om du vill bli av med den!Tack! Generisk boett, generisk tavla, generiskt verk - finns inte så mycket att hitta, men snygg är den som sagt.
Skriver upp dig på listanFantastiskt, hör av dig om du vill bli av med den!
Riktigt fin! Snyggt med det bandet tillBra bevarad 40-talare den här!
Tackar! Den är lite av en ögonsten just nu!Riktigt fin! Snyggt med det bandet till