Jag skulle nog hävda att den där är rätt ok överallt! Riktigt trevlig modell.Sherpa Graph lär väl platsa rätt ok här.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag skulle nog hävda att den där är rätt ok överallt! Riktigt trevlig modell.Sherpa Graph lär väl platsa rätt ok här.
Jävlar va bra! Ser ut att vara grymt skick på den. Ålder?Sherpa Graph lär väl platsa rätt ok här.
60-talets senare hälft. Skicket är makalöst bra!Jävlar va bra! Ser ut att vara grymt skick på den. Ålder?
Ja herregud, sitter helt mållös och bara stirrar på bilden Kan bara gratulera till ägandeskapet av den60-talets senare hälft. Skicket är makalöst bra!
Magisk...Sherpa Graph lär väl platsa rätt ok här.
Nice!Så blev man med kronograf till slut...
Tudor 79170, härligt tyngd och höjd.
Den där är så sjukt snygg.Favre-Leuba i fin vårsol
Tack Gillar den verkligen. Tavlan är perfekt för vår/sommarsol.Den där är så sjukt snygg.
Jäklar den var trevlig! Säkert inte helt billig?Vaknade i morse och insåg att jag måste ha en Wakmann.
Den där gillar jag skarpt!!Kvällens...
Köpte en till min bror som han aldrig använder, otacksamt!Den där gillar jag skarpt!!
Verkligen! Supercharmiga ju!Köpte en till min bror som han aldrig använder, otacksamt!
Skulle säga att de verkligen är på gränsen. Yachting, vattentäta och kronograf. Oftast är det dock detaljerna som avgör. Helst skall de dela boett med något dyrt, tex Yema och Heuer.Verkligen! Supercharmiga ju!
Tack, jag är mycket nöjd med denDen där gillar jag skarpt!!
Nu blev det nog lite fel om du menar intresserad som i att köpa dina. Det har vi köp&sälj-avdelningen till.Am happy with these 3 Anyone interested in any of them shoot me a PM.
Underbar Zenith!Nya favoritkronon tillbaka från spännesjustering hos Antikurmakaren i Malmö
Perfekt till sommarens nöjen
Med vänlig hälsning,
Ola G