Förstår det!Tackar! Den är lite av en ögonsten just nu!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förstår det!Tackar! Den är lite av en ögonsten just nu!
Grym den där. Jag blev med semivintage i veckan.Zodiac Super Sea Wolf chrono, Valjoux 72
Grattis, den där är riktigt bra!Grym den där. Jag blev med semivintage i veckan.
Det stämmer (fullånad från IG)Köpte den här idag. Roamer Stingray Chrono. Saknar inlägget i ringen.
Jag får leta efter ett inlägg. Verkar lite svårt dock.Det stämmer (fullånad från IG)
Påminner om nån Speedmaster. Är det Mark III som har nån liknande boett?Helima, Lemania 1873
Nån som vet huruvida tanken var att man skulle lyfta ur till handburen tidtagare och eventuellt primärt användningsområde? Om det nu ens var så vill säga??
Njää, mark iii är betydligt mer avsmalnande och högre. Tänkte spontant på Chronolympicen som också är en klump, men den kändes smäcker när jag kollade och jämförde. Den här är fet maoPåminner om nån Speedmaster. Är det Mark III som har nån liknande boett?
Sitter fint!Tack för nytillskottet @Hr_Proos
Passa prefekt med tropic bandet. Lite mellanrum men det stör inte mig iallafallSitter fint!
Sitter så bra att jag nästan ångrar att jag sålde.Tack för nytillskottet @Hr_Proos
Kool! Gillar boettformenTissot Seastar, Lemania 1277
Har fastnat läskigt mycket för kronografer från 40- och 50-talet senaste året. Allt började med Chronodaton, en kompis har haft en i några år och den bara växte mer och mer för varje gång jag såg den. När jag väl köpte den så var den perfekt på alla sätt förutom det här med vattentätheten, eller bristen på den rättare sagt.
Bara att låta missbruket viska "du behöver ju en vattentät också" och sen satt en 215 snart på handleden. Civila versionen men samma utförande som LE-n, när solen träffar guldet på tavlan så får man nästan tårar i ögonen
Men det räckte strax inte längre för att stilla hungern, när så EP4an dök upp helt svart och vattentät så var jag tvungen, vem behöver semesterpengar när det finns klockor?
Jag vet att jag inte behöver en EP40, att det vore bättre att dra thailand i vinter, men när man väl sitter i missbruket så försvinner logiken ut genom fönstret. "Tänk om jag hamnar i en situation där jag måste använda kronografen för att tajma nåt som tar flera timmar?"
Var i Split för något år sedan och det fanns en butik längs gatan där de hade klockor i skylten sen ett litet krypin med lite mer.Provade denna i Split.
10' tyckte jag var lite för mycket.
Fin urtavla tycker jag den har
Wow, läckert!!Jobbat hårt med Polywatch
Det ser jättefint ut Bra jobbat!Jobbat hårt med Polywatch
Mycket bättre!Jobbat hårt med Polywatch
Bra att du inte slipade på insertet, som jag råkade göra.Jobbat hårt med Polywatch